Gå til innhold

Rammstein - Valhalla - Februar 2012


Anbefalte innlegg

rammstein0.png

Band: RAMMSTEIN

Sted: Vallhall Arena

Adresse: Innspurten 16, OSLO

Dato: 19 Februar 2012 kl. 19:30

Biletter: Bilettservice.

 

De av dere som gikk glipp av Rammstein sist de var her bør benytte muligheten nå, mens vi andre som var der kan glede seg nok en gang.

 

Etter showet i 2009/2010 har gutta vært i Australia, Sør-Afrika, Nord-Amerika og til og med Mexico hvor de også fikk prisen for ”Best Live Band” av Revolver Golden Gods Awards.

 

Om det var prisen fra taco spiserne over dammen som motiverte gutta vet jeg ikke, men nå har de satt sammen et knippe med sine største suksesser og skal turnere gjennom hele Europa med "Made in Germany 1995 – 2011!".

 

De av dere som så dem på Valhalla sist får ikke noen reprise heller siden de har helt ny scene, nytt design, nytt live show, nye kostymer og sine Greatest Hits.

 

 

Billettsalget starter om knappe 9 timer, nemlig fredag 8. juli kl 09.00!

 

Billetter kan kjøpes via Bilettservice her og koster i underkant av 700 kr pr. snute.

 

Det er billig med tanke på at dette er et av verdens beste live band som nærmest kan regnes som et pyroteknisk mesterverk i seg selv.

 

HALLELUUUJAAAA <3

 

EDIT: fixa litt på teksten etter info fra jajamensen.

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper du har fått tak i billett nå.

 

Et kjapt spørsmål: Siden dette ser ut til å være en best of-konsert, er det et tegn på at det ikke blir noe mer Rammstein etter denne turneen?

Phuuu.. Ja jeg fikk bestilt alle billettene vi skulle ha :D

 

Er enig med deg at det høres ut som en slags avslutning, men jeg har egentlig mine tvil også..

 

Tipper de holder det gående til en av dem dauer ^^

Lenke til kommentar

Tipper de holder det gående til en av dem dauer ^^

Håper det jeg også, men mener å huske å ha lest en eller annen plass at Till kommer til å trekke seg tilbake når han blir 50, for å bruke mer tid med familien. Det er noen år siden jeg leste dette, så jeg har dessverre ingen kilde på det.

Lenke til kommentar

Håper du har fått tak i billett nå.

 

Et kjapt spørsmål: Siden dette ser ut til å være en best of-konsert, er det et tegn på at det ikke blir noe mer Rammstein etter denne turneen?

 

Neh, Iron Maiden har en "kontrakt" med fansen om at annahver turne er best of-setlist, og de imellom inneholder mange låter fra nyeste plata/ene. Så best of-turne har ingenting å si sånn sett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ble spurt om jeg ville bli med på konserten, har ikke hørt på rammstein så veldig mye før egentlig, er det verdt å ta en tur dit?

 

Er redd du stort sett vil få svar fra brukere som er inhabile her i denne tråden :innocent:

 

Rammstein er en opplevelse som strekker seg forbi det rent musikale... det er et sceneshow som omtrent svir øyenbrynene av deg...

 

Så ja.. det er verd det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å si det sånn, du skal lete lenge etter et band som kan overgå live-showene til Rammstein!

Dessuten er musikken etter min mening fantastisk, og siden det ser ut til å bli et best of-show, holder det at du kjøper albumet som visstnok snart kommer hvis du vil bli kjent med sangene :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...