Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lukter hore av armhulene

Balthier

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Det lukter skikkelig skiit fra armhulene.. selv rett etter en dusj. Hjelp!

Hva kan jeg gjøre for å utbedre situasjonen?

Endret av Balthier842
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lukter du hore er det desverre ikke noe håp for deg :D

(sjekk denne siden. litt langt nede på siden er det en tabell og nederst i denne er det en oversikt over tre produkter som hjelper mot sterk svette. jeg har selv brukt Aluminiumklorid 25% og det fungerte veldig bra.)

Skrevet

Takk :) Jeg var faktisk nede på apoteket i dag og fant en deo fra vichy etter rådføring med legen. Etter en kjapp klutvask og deosesjon har jeg nå kommet hjem fra en god times trening.

Det lukter faktisk ganske fresht under armene her jeg sitter, og jeg har faktisk ikke dusjet enda. :)

:new_woot:

Skrevet

I samme farten

Jeg får vel endre LØst delen..

hva kan jeg spise for å få en bedre naturell lukt? Jeg er nemlig ikke såå stor fan av parfyme... (allergi)

Jeg drikker ganske mye vann, men jeg spiser også mye rødt kjøtt... er det noen grønnsaker eller te eller ginsengrot eller hva som helst som kan rense systemet mitt for disse luktene?

Skrevet

Du kan jo roe ned på mengden rødt kjøtt. Passe på at du har nok magesyre og enzymer til å bryte ned maten og ta en runde med probiotika.

Lukten av ren svette er faktisk som regel helt fin med mindre du har kroppslige elimineringsproblemer. Det er hudbakteriene som bryter ned stoffene som kommer ut av svetten som produserer mye av lukten.

Skrevet

Armhulene mine er som oftest peachy. Ett og annet flyktig hårstrand her og der, men i det store og det hele så er armhulene mine ganske så pikant.

Angående bakterier som lager lukt... Jeg har en teori om at hva du spiser påvirker lukttilførselen av bakteriene. Derfor lukter alle vegetarianere så godt. Jeg tror det ligger noe i det å spise frukt og bær. Jeg har bare ikke funnet ut hvilke jeg skal ta av.

Tror jeg spiste et parti dårlig kjøttdeig da denne luktbumben plutselig falt. Skal nå forsøke gulrotjuice elns, kanskje det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...