Gå til innhold

Måke stjal videokamera mens det tok opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja 20-30 år ved havet 4 år på havet, men det gjelder vel ikke for en intellektuell siden det ikke står skrevet noe sted....

Hvis det er noen trøst, så er det ikke linker til ask.com og askkids.com noe tegn på det intellektuelle heller. Et par referanser til vitenskaelige verk om saken, da snakker vi.

Lenke til kommentar

Tja 20-30 år ved havet 4 år på havet, men det gjelder vel ikke for en intellektuell siden det ikke står skrevet noe sted....

Hvis det er noen trøst, så er det ikke linker til ask.com og askkids.com noe tegn på det intellektuelle heller. Et par referanser til vitenskaelige verk om saken, da snakker vi.

 

Bedre enn deg som skittkaster uten å komme med en eneste kilde eller respons. Ask er bedre kilder enn ingen kilder.

 

Her har du en liste over nattaktive fugler. Ser du noen måker her? Nei! Takk for meg. http://en.wikipedia....nocturnal_birds

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

At et dyr ikke er nattdyr betyr ikke at de aldri er aktive om natten. Har sett mer enn nok måker flakse rundt om natten til at man kan avvise klippet "fordi måker ikke er nattdyr". Nei, de er ikke først og fremst nattdyr, men enhver som har bodd ved sjøen vil le av en som påstår at de aldri er ute om natten.

Lenke til kommentar

At et dyr ikke er nattdyr betyr ikke at de aldri er aktive om natten. Har sett mer enn nok måker flakse rundt om natten til at man kan avvise klippet "fordi måker ikke er nattdyr". Nei, de er ikke først og fremst nattdyr, men enhver som har bodd ved sjøen vil le av en som påstår at de aldri er ute om natten.

 

Det eneste jeg påstod!

 

Måker er ikke nattaktive!

Lenke til kommentar

Stridens kjerne er om de (noen ganger) flyr om natten eller ikke i relasjon til om videoen er fake eller ikke. En ren diskusjon om de er nattdyr eller ikke er off-topic (når det er åpenbart for alle i diskusjonen at de ikke først og fremst er nattdyr), og er kjedelig akademisk trollingordkløveri.

 

Edit:

 

Her har du en liste over nattaktive fugler. Ser du noen måker her? Nei! Takk for meg. http://en.wikipedia....nocturnal_birds

Og skal du først kverulere om måker, så kan vi jo kikke litt på denne karen. Som i tillegg til å bo på Galapagos, hvor det er ganske så mange andre underlige dyr, utmerker seg ved å være a) måke og b) verdens eneste nattaktive sjøfugl.

 

Men - dette innlegget er totalt uinteressant i forhold til resten av tråden, og ligger derfor i spoiler.

 

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Gavekort har vært saklig her, selv om han virker humørløs.

 

Jeg er optimalt enig med at noe er fullstendig skakkjørt når pressen kommer med slike agurknyheter. Folk vil underholdes fremfor opplyses - alltid. Det er en trist tendens.

Likevel så syntes jeg også at dette klippet var hysterisk morsomt.

 

Hvorvidt det burde være en "nyhetsartikkel" ala andre sensasjonelle "nyheter" om trusene til Lady Gaga og Stoltenbergs iPad eller ikke er jo en diskusjon for seg selv. En helt annen diskusjon er om ugler voldtar pinnsvin eller om måker røyker hasj om natten. Det vesentlige her var vel først og fremst klippet i seg selv - og at det var (for noen) et meget morsomt videoklipp? Spesielt siden måken er den eneste fuglen jeg ikke kan fordra. De går til angrep på alt som beveger seg ved arbeidsplassen min på sommerstid (pga. hekking) - så jeg må heller le av dem når jeg først har anledningen.

 

Et artig klipp :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...