Gå til innhold

Trenger andbefaling til drikke


Joak1mV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alkohol holdig drikke med over 60% er det samme som narkotika i politiet og rettens øyne så det er ikke lurt og drikke eller oppbevare :)

 

editt: du kan altids kjøpe spyleveske eller rødsprit men du blir blind av spyleveske og rødsprit vist du vil ha noe bilig og stert/farlig men det klarer du ikke og få ned medmindre du er en dreven rusmisbruker (alkoholiker)

 

 

editt 2 slettet/rettet feil info

sry i fucked up :cry::)

Endret av supercz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte å blande det! Haha, men ja, rundt 60 da ;) Men kjøpte en halvliter av noe med 47%, men har ikke helt funnet ut hva som er godt å blande med :) Blir vel litt prøving og feiling i tiden framover :D Kjøper bare mer etterhvert, og prøver ut nye smaker

Lenke til kommentar

Tenkte å blande det! Haha, men ja, rundt 60 da ;) Men kjøpte en halvliter av noe med 47%, men har ikke helt funnet ut hva som er godt å blande med :) Blir vel litt prøving og feiling i tiden framover :D Kjøper bare mer etterhvert, og prøver ut nye smaker

 

Må vel være lov å spørre om kjøpet var vellykka?

Det å kjøpe sprit som er sterkare enn 40% på polet slår med som svært vekkkasta med mindre det er noke heilt spesielt du skal bruke det til (som f.eks lage likør).

I dei aller fleste tilfella så skal du blande ut spriten likevell, og ofte så er det relativt sett dyrare å kjøpe sterkare sprit.

 

Det er også i liten grad stor forskjell på på kva som er god og kva som er ikkje god sprit, på vinmonopolet selg dei berre varer med ein viss minimumskvalitet. Eg antar også at det du meiner med god sprit er sprit utan smak (som i vestlig type vodka)?

 

Det slår meg at det du eigentleg er ute etter er mest mulig alkohol for 450 kr?

Lenke til kommentar

Prøv min drinkmix!

Absolute Vodka med fun light som har sitron og limesmak, sammen med Sprite og isbiter, den funker fett og den smaker skikkelig godt. Den dynker jeg i meg flere ganger i uka ;)

Men husk jeg bruker ca 1,5 dl sprit i hver drink, kan være sterkt for noen men ikke for meg :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte en med 47 prosent, den er bortevekk nå.. Haha, men den var vond å shotte, men det var jo heller ikke det jeg kjøpte den for. Måtte jo prøve. Prøvde å blande med fun light saft, ettersom mange av mine venner hadde hørt det var godt, og må si at det ble rimelig vellykka! Skal nok bli mer av dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...