Gå til innhold

Hva skal barnet hete?


Anbefalte innlegg

[*]Dell Inspiron 500m

[*]beh_lap

[*]11000

[*]Det meste:

 

[*]Mye som terminalklient for andre og mer kraftfulle maskiner

[*]Spille film på tv (til jeg får moddet xboxen)

[*]som skrivemaskin i studiesamenhenger

[*]Som radio med wlan (kan jo få inn mye mer sær musikk med nett enn vanlig FM) dette passer meg perfekt. Men jeg trior at Xbox-en får ta over her også etterhvert.

[*]Utvikling og tilpassning av diverse webløsninger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Powerbook 12"

2: Hmm ... Har ikke fått noe navn ennå, men det trådløse nettverket (Airport Extreme) heter Millenium Falcon.

3: 16.000,- (ca.) med trådløst nettverk og fullt opp med RAM og HD.

4: Studier: Programmering (Java, C, OpenGL osv.), leking.

5: Har akkurat installert den og nettverket, men det føles bra. Kanskje ikke om en uke (føles sikkert bedre da :)

 

:dansesareven

Lenke til kommentar
puretamil....grattis, du har ihvertfall det beste kjøpet her bortsett fra navnet da.

 

Hvis dere gir maskinene navn synes jeg det er på tide dere kommer dere ut og får litt frisk luft :lol:

 

Tusen takk, det er virkelig en kvalitetsmaskin. Navnet var forsåvidt ment ironisk, da jeg er hedning og ikke døper mine barn. :)

Lenke til kommentar

1. Dell Inspiron 8500 (p4m 2ghz, 512ram, b/g WLAN, 40gb hd, 15.4 wide)

2. Flavabone (mitt nick/maskinens navn)

3. 14970,- inkl ryggsekk

4. Bruker den til alt: inet, gaming, cdripping, osv... u name it!

5. Veeeeldig fornøyd, hadde stasjonær før, og det er overhodet ingenting jeg savner :D

Lenke til kommentar

1. dell 500m, 1.3ghz, dvd/cdrw, 30GB hdd, 256mb ram

2. Gandhi 2

3. 8546,- + ca.1000,- (for 256mb ekstra minne og pcmica firewire)

4. skriving, lesing, nett, video, musikkavspilling

5. første dag og jeg er foreløpig fornøyd, god skjerm (1024x768), litt varm hdd (46 grader +/-) , muse stille (genialt!! :D )

Lenke til kommentar

1. Acer Travelmate 634Lvi (512MB, 1,8Ghz P4-M, GF2Go 64MB, 30GB, 15" SXGA+, DVD-rom, 802.11b-integrert)

2. Eple (kaller min gruppe for fruktkurven hvor min (hovedmaskinen) kalles Eple, er dette jeg bruker for hjemmenettverket :lol:)

3. 9000 i strøken kondisjon, men allikevel brukt (pris inkludert over natten ekspress)

4. Webapplikasjonsutvikling, noe småspilling (CS, WC3) og all generell bruk (skolearbeid/o.l.)

5. Får den forhåpentligvis i morgen, men om alt er som fortalt så blir jeg kjempefornøyd med den :D

 

Skal kjøpe en LaCie 52x Firewire-brenner og en LaCie Firewire-hardisk fra Apple så blir den komplett og ganske rå angående lagringsplass og brennermuligheter også (150GB eller mer).

Lenke til kommentar
Hvordan har du målt hardisk tempen?

 

Elektronisk temp. måler?

 

Nei Nei Nei!!

 

Til Dell maskiner kan man få tak i et glimrende program som viser tempen på prosessor, hdd, minne og skjermkort (northbridge).

 

Dette supre programmet kan man også bruke til å justere når vifta skal slå inn (ikke skadelig for cpu nei, Intel cpuer har temp sikring).

Lenke til kommentar
Hvordan har du målt hardisk tempen?

 

Elektronisk temp. måler?

 

Nei Nei Nei!!

 

Til Dell maskiner kan man få tak i et glimrende program som viser tempen på prosessor, hdd, minne og skjermkort (northbridge).

 

Dette supre programmet kan man også bruke til å justere når vifta skal slå inn (ikke skadelig for cpu nei, Intel cpuer har temp sikring).

 

Og programet heter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...