Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

North Norwegian Saints


QB: Eli Manning


 


RB: Matt Forte


RB: Lamar Miller


RB: Jonathan Stewart


 


WR: A. J. Green


WR: John Brown


WR: Emmanuel Sanders


WR: Michael Crabtree


WR: Kevin White


WR: Torrey Smith


WR: Andre Johnson


WR: Mohammed Sanu


 


TE: Jared Cooks


 


K: N/A


DEF: New England Patriots


 


 


Noe misfornøyd. Green var ikke førstevalget mitt, og Miller var heller ikke mitt andrevalg. Fornøyd med Manning, tror han kan ha ett godt år i år. Jared Cooks har jeg også trua på. Draftet Andre Johnson med en feil.


 


3/10


Endret av Lyspaere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mitt lag og mine tanker under det. 

WR
Robinson (1)
Allen (2)
Watkins (3)
Maclin (4) 
Sharpe (10) - hypetrain pick. 
 
 
RB
Duke johnsen (5)
R. Jennings (7)
Powell (9)
T. coleman (11) 
 
TE
G. Barnidge (8)
 
 
QB
Drew Brees (6) (siden M. gordon + 1 til som jeg hadde på lista mi gikk og jeg fikk lit panikk på klokka)
A. Dalton (12) - vurderte en backup TE, men siden han var her så ble det for fristene. 
 
Def
Vikings (13)
 
Kicker
Crosby (14) 
  • Gikk for zero RB etter hvordan jeg såg de to første rundene "utspilte seg" og en endte med en gruppe på megasterke receivere. K. Allen er kanskje litt reach i 2. runde i dette formatet (non-PPR), men har fortsatt troa på at det blir bra. 
  • Vurderte å vente enda litt lenger på QB, men nå Gordon gikk rett før meg så ble det Brees jeg følte var best der. 
  • Har helt greie RB - er jets supporter og har trua på at Powell får mye action. Får finne RB på wire rundt mo kring, evt så har jeg også god trade value om alle min WRs får gode sesonger.  
  • Sharpe ble litt hypetrain, men fin oppside. 
  • Mest fornøyd med: Maclin i 4. runde
  • Minst fornøyd med Duke Johnsen i 5. runde. 
  • Selvevaluering 6/10. 
     
Endret av Balthorion_84
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen tanker om mitt lag. Jeg var veldig fornøyd med å velge som nummer 3 siden jeg ville være fornøyd med enten Brown, Beckham eller Jones. Var dessverre ikke heldig og endte om med tredjevalget mitt, men likevel fornøyd. I andre runde var jeg overrasket over at Dez fortsatt var tilgjengelig, så hoppet på den muligheten. Det igjen førte naturlig nok til at jeg er svakere enn mange andre på running back, men jeg håper på at en eller flere av C.J. Anderson, Carlos Hyde og Ameer Abdullah slår gjennom. I tillegg har jeg trygge og kjedelig Frank Gore sammen med James White (som bør starte for New England frem til Dion Lewis er tilbake). På quarterback så siklet jeg på både Brees og Luck i sjette runde, men begge ble tatt før det var min tur. Etter det synes jeg ikke det var så mye forskjell mellom de som var igjen og bestemte meg for å vente til slutten av draften med å ta en QB, så da endte jeg opp med Bortles som bør være helt OK. Jeg ventet også med tight end helt til tiende runde og endte opp med Coby Fleener som børt være veldig god verdi selv om det er liten forskjell mellom fe fleste tight end-ene. På receiverplass fylte jeg opp med Kelvin Benjamin og Marvin Jones nogenlunde i sjette og syvende runde før jeg tok en sjanse på Josh Gordon i niende.

 

QB

Blake Bortles (11)

 

RB

C.J. Anderson (3)

Carlos Hyde (4)

Frank Gore (7)

Ameer Abdullah (8)

James White (13)

 

WR

Julio Jones (1)

Dez Bryant (2)

Kelvin Benjamin (5)

Marvin Jones (6)

Josh Gordon (9)

 

TE

Coby Fleener (10)

 

DEF/ST

Cardinals DEF/ST (12)

 

K

Dan Bailey (14)

Endret av jenskristian
  • Liker 1
Lenke til kommentar

QB: Russell Wilson, Paxton Lynch

 

RB: Duke Johnson, Jamaal Charles, Arian Foster, Devontae Booker, Derrick Henry og Paul Perkins

 

WR: Demaryius Thomas, Michael Thomas, DeSean Jackson, Tyler Boyd og Davante Adams

 

TE: Tyler Eifert

 

Gikk for en ny taktikk i år og kjørte på med en vanvittig RB-heavy draft. Tanken er at jeg skal trade meg til en bedre receiver. Tre rookie running backs som har en god mulighet på starterjobben i sine lag. Tenker uansett at jeg skal klare å finne meg en WR på waiver-wire om jeg trenger det da det kryr av WRs. Duke Johnson kommer til å bli den som scorer flest poeng denne sesongen tror jeg, har stor tro på han. Foster og Charles som startere på sine lag er også herlig. 

 

DT er sykt undervurdert. Kommer til å glitre i år. Michael Thomas har jeg knalltro på. Han og Brees kommer til å bli helt jævla digg å se på, måtte bare overdrafte han for å sikre meg at Lyspaere ikke tok han :D DeSean var også ganske digg å få så sent som jeg fikk han, og to wild-cards i Boyd og Adams. 

 

 

Tyler Eifert ble også draftet for playoffs (om jeg klarer det). Finner meg en spot starter. Rusell Wilson er en jævla bra QB og kommer til å være QB1 hele året. Om Paxton klarer å vinne jobben etterhvert for Broncos trader jeg han! 

 

 

Egentlig ganske fornøyd, men var flere jeg ønsket meg som gikk like før, men slik er draft! :) Sier meg 8/10 fornøyd med laget. 

Endret av Corporal Jenkinson
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, har brent meg for mange ganger på Saints spillere så hadde tenkt å holde meg unna i år. Når det er sagt så erMichael Thomas er dødspennende!! Helt enig i det.

 

DT kommer til å være god, enig i det.

 

Edit:
Ikke at det har så mye å si irl, men det er jo litt moro å se på hva 'robotene' sier. Jeg var ganske misfornøyd, mens bots'a har aldri likt valgene mine bedre  :rofl:

 

 

 

 

post-213780-0-85801800-1472420425_thumb.png

post-213780-0-89914200-1472420432_thumb.png

Endret av Lyspaere
Lenke til kommentar

94ebcc4cafa3c425c904c1f656aada4e.jpg?x=8Make America Gronk Again

 

QB:

Cam Newton (3)
Matthew Stafford (10)
 
RB:
Todd Gurley (1)
Mark Ingram (2)
LeGarrette Blount (7)
Isaiah Crowell (9)
 
WR:
Eric Decker (5)
Tyler Lockett (6)
Victor Cruz (8)
 
TE:
Travis Kielce (4)
Zach Ertz (11)
Jakob Tamme (14)
 
K:
Justin Tucker (12)
 
DEF:
Los Angeles Rams (13)
 
Sånn passe fornøyd. Starter med fourth overall pick, og fikk den jeg ville ha i Todd Gurley. Litt sjansespill med tanke på hans skadestatistikk fra UGA, men så ikke ut som det spilte noen rolle forrige sesong i St. Louis. Ellers er jeg fornøyd med dekningen på QB og RB, men ser nå at jeg kanskje burde vært litt mer frempå på receiver-fronten.
 
Draftet nok Kelce aaalt for tidlig, men jeg har for vane å drafte et balansert lag, så da ble det sånn. Tre tight ends er heller ikke noe som kommer til å bli stående. Tamme draftet jeg mest på gøy i siste runde i draften, men han er nok den første som kan forsvinne ut.
 
Draftet Victor Cruz, et mulig sjansespill det også. Skadeplaget som fy, men rapportene sier at han er tilbake, så føler det var verdt å ta sjansen i åttende runde. Er han virkelig tilbake, så kan det være et steal, in my opinion.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle lagene med 100+ poeng vant, alle under tapte, da vet man hvor lista ligger ;)

 

Selvfølgelig godt fornøyd med mest poeng i første runde, men laget mitt er ganske ubalansert nå med wr i forhold til rb. Er åpen for å trade enten Brandon Marshall, Jarvis Landry eller Donte Moncrief mot en running back av tilsvarende "verdi"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...