Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, men jeg får ikke tømt ligaen, da den må ha minimum fire lag. Jeg gjorde det enkelt og fjernet samtlige lag, minus de som har meldt fra i tråden her.

 

Ligaen har nå plass til 12 lag. "Førstemann til mølla"-prinsippet gjelder, selvfølgelig. Gi beskjed i tråden her hvem du er i ligaen!

Lenke til kommentar

Lag for sesongen 2016:

  • Make America Gronk Again (MartinF) $
  • Victorious Secret (10theri) $
  • Hail Mary Passers (petterpeggs) $
  • MythiC Legends (MythiC8) $
  • The Angels from Hell (Corporal Jenkinson) $
  • North Norwegian Saints (Lyspaere) $
  • Kristiansand Thunder Ducks (jenskristian) $
  • Ledig plass!
  • Ledig plass!
  • Ledig plass!
  • Ledig plass!
  • Ledig plass!

 

 

Haha, kunne ikke unngå å flire av denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På tide å snakke draft-dato?

Jepp. Jeg er i prosessen med å flytte tilbake til statene, så jeg har ikke mulighet til å drive en draft kommende helg. Da står vi igjen med fire uker som er aktuelle. Ser ut som Søndag kveld er den dagen med flest stemmer. Klokkeslett har tidligere vært 21.00 norsk tid, og jeg tror vi setter den til det i år også, om det ikke er noen innvendinger på det? Jeg skal lage en poll med 14/8, 21/8, 28/8 og 4/9, så får vi se hva som passer best for folk her inne.

 

--

 

Premieligaen. Hvis vi setter summen til 150,- pr. deltager, er det noen som da ikke ønsker å være med? Ser det er to stykk som har skrevet at deltagelse avhenger av sum. Trenger fortsatt en deltager som kan ta på seg ansvaret for innbetalinger og utbetalinger.

 

--

 

Er fortsatt fire ledige plasser i ligaen. Skal jeg høre via #NFLNor på Twitter om det er fire deltagere som vil delta, eller er det noen her inne som har venner som er interessert? Helst deltagere som vil delta i premieligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...