Gå til innhold

Hvem er norges beste tattovør?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fremdeles... Finnes mer en nok gode tatovører i norge. Å kåre den beste er nok vanskelig da det er som annen kunst = veldig subjektivt. Vil nok tro at om du oppsøker et av de bedre stedene i oslo, trondheim eller hvor i landet du befinner deg så kommer tatovøren til å gjøre en utmerket jobb. I verste fall kan du jo spørre i den store tatoveringstråden.

 

Men ja, om du ikke trenger en tatovør med helt særegen stil så vil de aller aller fleste "annerkjente" tatovører i norge funke bra. Dog, ungå shady bakgatetatovører og sånn.

 

Hva mer skal du ha på G nøkkelen som er så spesielt forresten (nyskjerrig, heh)?

 

 

Lenke til kommentar

Jeg vil ha noe som denne

 

post-249730-0-15302800-1309153718_thumb.jpg

men skal ha den mellom skulderbladene, og skal forandre på formen sånn at det ser ut som vinger hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg vil ikke at det skal bli skjevt eller på noen måte noe jeg ikke liker, derfor vil jeg til en av de beste innen sitt fag!

Endret av NattensDronning
Lenke til kommentar

Det beste er vel å høre med flere forskjellige tatovører, og spørre om de kan komme opp med et forslag basert på hva du ønsker deg. Dermed kan du sammenligne flere forskjellige tatoveringer, og dermed velge den beste.

 

Tattis-programmet på NRK gjorde jo akkurat dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...