Gå til innhold

Corey v2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Regnar med at du er klar over at det blir forskjellige muskelgrupper du aktiverer?

Det er små forskjellar i kor mykje dei blir aktivert, men det er akkurat dei same musklane i bruk.

Var litt gromsette forklart frå mi side. Det er rett som du seier, at det er andre muskelgrupper som blir aktivert i større grad.

Bryst/Skulder/Tricep

Benk:

Oppvarming opp til 80kg

1 x 90

1 x 100

1 x 110 !!! Ny Pers!! :D

Arbeidssett

8 x 85kg x 2

8 x 82,5kg

Hantelpress:

5 x 64kg x 2

5 x 60kg x 2

Decline Benk i smith:

(det står på apparatet at stanga veier 15 kg, så jeg skriver det, så kjerring jeg er!)

8 x 65kg x 3

Overhead Press:

8 x 40kg x 3

Dumbbell Rear Delts Row:

8 x 20kg x 2

8 x 16kg

Fransk Press:

8 x 32kg x 3

Triceps Kickback:

8 x 10kg pr. arm x 4

Kommentar:

RROOOOAAAAAWWWRRR! For en form på benken idag! Hadde sovet ganske dårlig i natt pga 8 timer biltur hjem fra oslo igår, og var trøtt i ryggen så trodde at hele økta kom til å gå i dass! Men faderi å faderullan dei så jævla mye krefter jeg hadde! Trente også med en kompis som spottet, noe som garantert hadde litt å si!

Prøvde også franskpress, siden han insisterte, og den traff akkurat der på tricepsen jeg har vært litt på jakt etter (undersiden)! Tror jeg bytter ut skull med denne!

Hantelpress:

5 x 64kg x 2

5 x 60kg x 2

Drøy hantelpress.

Du tenker vel ikke at jeg holder 64 kg i hver hånd? :p

Det er tross alt totalvekten (tror jeg har nevnt det før her inne) :)

Det var faktisk rekord dette også, blir bare sterkere og sterkere i hantelpress for hver uke :D

Edit: laif

Endret av Corey

Hehe, stusset litt over det ja! Du er hvertfall sykt sterk i benkpress kontra hantelpress da. Forrige gang kjørte jeg 5x64x4 i hantelpres - men jeg makser såvidt 80 i vanlig benk tror jeg.

Takktakk :)

Det kommer nok av at jeg begynte ganske seint med fokus på hantelpress. Men det er på full fart oppover nå !!

PS: Når jeg skriver :

Hantelpress:

5 x 64kg x 2

Så betyr det: 5 reps x 64kg x 2 set ;)

Hehe, stusset litt over det ja! Du er hvertfall sykt sterk i benkpress kontra hantelpress da. Forrige gang kjørte jeg 5x64x4 i hantelpres - men jeg makser såvidt 80 i vanlig benk tror jeg.

64 kg hantler eller 64 kg totalt? :p

64kg totalt ofc. Ettersom Corey bruker det latterlige greiene her inne måtte jeg gjøre det samme :p

64kg totalt ofc. Ettersom Corey bruker det latterlige greiene her inne måtte jeg gjøre det samme :p

Hvem du kaller latterlig, pingle :tease: Hehe neida. I min verden synes jeg det er rart at man ikke beregner hele vekta når det faktisk er brystet som 1 muskel man trener. Hadde man feks. curla 1 vekt pr. arm så hadde jeg (og gjør) skrevet vekta på den armen/foten etc. Kanskje det bare er jeg som er rar :p

Bein/Nakke

Knebøy:

5 x 60kg x 3

5 x 65kg

Markløft:

5 x 60kg

5 x 70kg

5 x 80kg

Leg Press Disc Load:

8 x 100kg x 3

Lunges på benk:

5 x 36kg pr. fot x 3

Upright Row:

8 x 37kg x 3

Shrugs:

8 x 56kg x 3

Kommentar:

Drittøkt! Med tanke på hvor bra mandagen var, så var dette en gedigen nedtur. Følte jeg jallet rundt med fuckarounditis. Har sovet dårlig 2 netter på rad, så dette kan selvfølgelig ha noe med saken å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...