Gå til innhold

Drikke til 2 gutter på 0-20%


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vin?

Eller du kan gå på polet og fortell hva slags smak du er ute etter i en drikke og se hva de foreslår.

 

evnetuelt så bør du spesifisere litt mer hva du ønsker av smak og slikt.

 

eller så må mine forslag bli:

cider; ymse slag og smaker, velg en kanskje pære?

 

rusbrus av sprit drikker; finnes i hauevis på polet og i en vær dagligvrebutikk med respekt for seg selv; kanskje ferdig blandet jack og cola, eller gin drink fra polet.

 

Vin: finnes i forskjelligte farger og smakskategorier, boks og flaske, med og uten bobler, hva med en mild hvit en på en 14 prosent? fåes vel på polet for under hundrelappen det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferdigblanda drinker er dyrt og lite godt. Då er det betre å kjøpe av denne svakspriten som nå er 18 års aldersgrense på og blande ut til drink/shot sjølv.

 

Dersom du ikkje vil ha øl så anbefaler eg vin.

Finnes mykje spennande blandt kvitviner og roseviner som passer fint. Ein brukbar vin koster ca 100 til 150 kroner per flaske (husk å kjøp med skrutopp slik at du slepp å ta med korketrekker).

Lenke til kommentar

Hei, jeg skal på en utefest, og skal dra sammen med min bestevenn. Vi har ca 300-500 kroner hver å bruke på alkohol. Noen forslag? Gjerne sette opp en liste med pris osv. Ikke øl. Til nå så har vi tenkt på en VikingFjord Ice Shot.

Du er ifølge profilen 15 år. Anbefaler varm melk med litt honning: Billig og godt, dessuten blir dere trøtte og gode slik at mamma'ene deres kan få dere i seng før Dagsrevyen begynner. Pengene du sparer kan jo brukes på trimsett til mopeden eller noen ekstra Pokemon-kort.

 

JILDG

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjempebra svar. helt konge

 

 

Hei, jeg skal på en utefest, og skal dra sammen med min bestevenn. Vi har ca 300-500 kroner hver å bruke på alkohol. Noen forslag? Gjerne sette opp en liste med pris osv. Ikke øl. Til nå så har vi tenkt på en VikingFjord Ice Shot.

Du er ifølge profilen 15 år. Anbefaler varm melk med litt honning: Billig og godt, dessuten blir dere trøtte og gode slik at mamma'ene deres kan få dere i seng før Dagsrevyen begynner. Pengene du sparer kan jo brukes på trimsett til mopeden eller noen ekstra Pokemon-kort.

 

JILDG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...