Gå til innhold

Nedetid lørdag 18. juni fra kl 00:01 til 07:00


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Serverne som Diskusjon.no (og resten av Tek.no-nettverket befinner seg på) vil natt til lørdag bli fysisk flyttet. Dette fører til nedetid for blant annet oss i tidsrommet midnatt til kl 07:00, lørdag morgen.

 

Vi kommer dessverre ikke (til noens mulige skuffelse) til å sende begivenheten minutt for minutt på TV eller nett. Du kan derimot som alltid følge stemningen blant de nattevåkne på #diskusjon.no @ efnet, irc.

 

For å sikre at alle deres fantastiske bidrag blir bevart for ettertiden (les: hvis noe går galt), setter vi igang backup klokken 22:00 ikveld. Denne prosessen kommer til å surre og gå de to timene i forkant, du kan derfor oppleve forumet som tidvis tregere i denne perioden.

 

Flyttingen vil påvirke alle tjenester levert Mediehuset Tek, med unntak av InsideTelecom, Digit.no, Innlegg.no og Gamer.no.

 

Vi ønsker de som skal gjennomføre flyttingen lykke til!

 

Vi vil helt til slutt påpeke at tiden serverflyttingen tar, er det samme antallet timer et menneske har behov for å sove hver natt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lørdag 17 Juni...

 

Ville enten endret det til "fredag 17. Juni" eller "Lørdag 18. Juni".

 

:thumbup:

Det er gjort, takk for den!

 

Nøyaktig samtidig som nettbanken til DNBNor... Noe dere vil annonsere? Overgang til BankiD? :D

Er DNBNor som gjør overgang til Diskusjon ID ;P

Lenke til kommentar

Dette er helt uakseptabelt! Jeg hadde planlagt å komme hjem, rimelig dritings, og fylleposte som bare det - dette er en skandale! :)

 

Lykke til folkens, det er alltid moro å flytte på serverparken - håper det går smertefritt, men husk, det er deres skyld at jeg kommer til å fortsette alkoholinntaket, siden jeg blir forhindret fra fylleposting. God helg!

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig talt si at det er ganske unødvendig/teit/langt utpå jordet/alt negativt å gjøre dette natt til en lørdag. Dette skulle vært gjort natt til en hverdag, da færre er inne på forumet da. Men tusen takk! Mhm!

 

All denne nedetiden i det siste har irritert meg fryktelig. Meget amatørmessig.

Endret av Hanske
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...