Gå til innhold

Coa's treningslogg


Coa

Anbefalte innlegg

Har vel 5RM i et par øvelser og så har jeg loggen så jeg vet hva jeg burde klare av sett og reps i hver øvelse på en normal dag, så jeg vet sånn ca hvor jeg ligger. I og med at jeg ikke kommer til å kjøre dietten i mer enn 10 - 14 dager så håper jeg at styrken holder seg på ca samme nivå som i dag, det burde forhåpentligvis gå greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal holde diett i bare 10-14 dager, hvor stort underskudd kjører du?

 

Hvis du holder deg 1000kcal under maintenance (som er et ganske stort underskudd) vil du fortsatt bare ende opp på 1200-1500 gram fett forbrent, hvis du er så heldig å bare brenne fett i perioden. Tenker på de som snakker før- og etterbilder etc, må ikke forvente å bli the machinist på to uker :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, maintenance vet jeg ikke, men normalt ligger jeg vel på en 2800 - 3200, nå er det et sted mellom 1200 og 1300. På oppkarbingsdagene er det endel høyere, men likevel lavere enn normalt. Går ikke for auschwitz looken, men håper å gå litt ned i fettprosent. Det blir uansett en fin kickstart på leangains fremover.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Aiaiai. Jeg er blitt liten, tjukk og svak siden sist. Første trening på en god stund:

 

Uke 1 - Dag 1

 

Markløft

5x5 - 75kg

 

Chins:

4x4 - BW

 

Smalbenk

3x8 - 45kg

 

Skulderpress

3x8 - 10kg

 

Kan ikke si at jeg liker utviklingen. Satser på at det tar seg opp i løpet av den neste måneden eller to.

Lenke til kommentar

Uke 2 - dag 3

 

Chins

2x5 - BW

3x5 - 2.5kg

 

Pendlay rows

3x8 - 50kg

 

Skulderpress

3x9 - 17.5kg

 

Benkpress

2xrregnqerm

 

Smalbenk

3x6 - 45kg

 

Må få gjort noe med benk og smalbenk. Det er blitt håpløst siden sist. Må nok bare bite i det sure eplet å gå ned i vekt. Blir 5x5 på benkpress til jeg får inn skikkelig teknikk og noen økninger.

Lenke til kommentar

Uke 4 - Dag 2

 

Markløft

4x5 - 100kg

 

Chins

4x5 - 5kg

1x5 - BW + hopp

 

Smalbenk

5x5 - 55kg

 

Pendlay rows

5x5 - 55kg

 

Uke 4 - dag 3

 

Frontbøy

3x5 - 62.5kg

 

Skråbenk

3x8 - 50kg

 

Skulderpress

3x8 - 35kg

 

Sittende roing

3x9 - 52kg

 

Pull ups

3x7 - BW+5kg

 

Fikk til og med gleden av å se OlafG curle på onsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...