Gå til innhold

Coa's treningslogg


Coa

Anbefalte innlegg

Uke 2 - dag 3

 

Smalbenk:

1x12 - 55 kg

1x10 - 55kg

1x8 - 55kg

 

Chins

4x5 - BW

 

Skulderpress

2x10 - 15kg

1x8 - 15kg

 

Skråbenk manualer

1x10 - 22.5kg

1x10 - 20kg

1x10 - 17.5kg

 

Pendlay rows

3x8 - 55kg

 

Kommentar

Når man ikke er helt sikker på hvor tungt man løfter i nye øvelser og samtidig kjører auto-regulering, blir det fort litt mye tull med vektene. Kommer seg vel etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fundert på det samme.

Burde dog kanskje ta dette i treningstråden, ettersom det er flere som trener på Actic, men nå fant jeg et fint eksempel da jeg snoket på loggen din ;)

Da jeg trente på Actic tok jeg 218 kg x 15 bare for at jeg kunne det. Og jeg er ikke en 218 kg i benpress fyr!

En annen fyr jeg trente med, et realt pinnedyr, tok 5 x 218kg.

 

Tror det kan være noe med trinse-systemet etc. Dog synd at det skal være så veldig forskjell på, i utgangspunktet, så like apparater.

Lenke til kommentar

Uke 3 - dag 2

 

Markøft

3x5 - 115kg

 

Bicepscurl

3x8 - 27.5kg

 

Ettbeins beinpress

H: 3x8 - 100kg

V: 3x8- 100kg

 

Kommentar

Må se å få inn noen skikkelige mageøvelser i programmet, jeg trenger noe annet enn bare planken. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Uke 3 - dag 4

 

Beinpress

3x10 - 209kg

 

Lårcurl

2x10 - 50kg

1x8 - 50kg

 

Bicepscurl (EZ-stang)

2x10 - 27.5kg

1x8 - 27.5kg

 

Planken:

3x 1.00 min

 

Kommentar:

Forsøkte meg på knebøy, men jeg får så vondt i lysken at jeg bare må gi opp. Toes to bar gikk ut pga skuldersmerte, men det var nok min egen feil som ikke var helt 100% på teknikk.

Lenke til kommentar

Uke 4 - dag 3

 

Skråbenk - manualer

3x10 - 22.5kg

 

Chins

6x5 - BW

 

Pendlay rows

2x10 - 60kg

1x8 - 60kg

 

Smalbenk:

2x10 - 60kg

1x6 - 60kg

 

Skulderpress

1x12 - 17.5kg

1x10 - 17.5kg

1x8 - 17.5kg

 

Kommentar

Eksperimenter med pausene mellom settene, så da blir det gjerne litt varierende reps i hvert sett. Sliter litt med skråbenk, både teknikk og vekt, men jeg tror dette har mye å gjøre med at jeg aldri har trent bryst med hantler og støttemuskulaturen ikke er helt på plass.

Lenke til kommentar

Tar en liten pause fra normal trening i 10 - 14 dager fremover. Kjører PSMF kombinert med PF en liten periode for moroskyld, så det blir et ferdig oppsatt helkroppsprogram under dietten. Tikket inn på 260g protein og 1400 kcal i dag, men skal kutte noe ned på proteininntaket så jeg havner på en 210 - 220 daglig.

Lenke til kommentar

Kosthold dag 2:

 

400g karbonadedeig - 77g protein

290g tunfisk - 73g protein

150g kyllingfilet - 40 g protein

30g proteinpulver - 24g protein

15g Bcca

 

+ shitloads med brokkoli, tomater, agurk og løk.

 

Tikket inn på 1400 kcal og 220g + protein. Burde egentlig ikke tenke så mye på kalorier, men jeg føler det er litt høyt. Kommer til å kutte ut karbonadedeigen fremover.

Lenke til kommentar

Du har tatt før-bilder, eller? Spennende på å se hvordan det her går. Spesielt med tanke på styrken.

Har tatt noen før-bilder, ja! Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå med styrken selv. Hadde en treningsøkt i går og det gikk fint, men jeg har lite overskudd så lurer på hvordan det blir fremover.

 

150g kyllingfilet = 30g prot - bare for å pirkepirke xD Lykke til videre :D

Flott at noen passer på! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...