Gå til innhold

Coa's treningslogg


Coa

Anbefalte innlegg

Uke 6 - dag 2

 

Frontbøy

3x8 - 50kg

 

Bulgarske utfall

3x10 - 10kg

 

Uke 6 - dag 3

Chins

4x5 - bw+10kg

1x4 - bw

 

Smalbenk

3x5 - 70kg

 

Sittende skulderpress

3x8 - 40kg

 

Sittende roing

3x10 - 59kg

 

Skråbenk

2x8 - 55kg

 

Helt utslitt på skråbenken. Litt usikker hvor lenge jeg kan fortsette å øke. Skal gjøre et forsøk på å øke antall reps på vektene jeg ligger på nå, om ikke det funker dropper jeg ned på vektene og skrur opp antall repeitisjoner til 8-12 på alle øvelser med untatt av markløft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Relativt pent i mine øyne, ser ut som om du "vil" starte med rumpa lavere enn det du gjør men siden du er så nøytral i ryggen er den faktiske start-posisjonen din bra, om jeg skal pirke videre kunne du kanskje strammet glutes/hamstrings mer og dytta hofta mer fram mot lockout-posisjonen. (Har altid disse 4 tingene i bakhodet mens jeg løfter "stram core, hofte fram, bryst opp samt. nøytral hode/nakkeposisjon)

 

Edit: vil bare skyte inn i at jeg egentlig ikke på noen måte har the credentials til å gi teknikk tips og jeg ville heller ha ventet til winger kommer med sin ekspertise. :)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Jeg er heller ingen ekspert, men jeg syns bevegelsen din ser veldig to-delt ut på veien ned, om det gir mening. Det ser nesten ut som du er på vei til å ta en strakmark, og så oi, der bøyde knærne seg også ja.

Jobbe med å få baken mer ut på veien ned. Opp syns jeg ser mye bedre ut enn ned :) .

 

Venter i spenning på wingeer sin dom :D .

 

PS: Du ligner så ekstremt på eksen min.

Lenke til kommentar

Relativt pent i mine øyne, ser ut som om du "vil" starte med rumpa lavere enn det du gjør men siden du er så nøytral i ryggen er den faktiske start-posisjonen din bra

Jeg er ikke noe ekspert, men ser rumpa går opp før ryggen følger etter.

Jeg klar over det. Har forsøkt å gjøre noe med det for å unngå unødvendig belastning på korsryggen, men det ser fortsatt ut som om jeg sliter med det. Skal jobbe med det!

 

Jeg er heller ingen ekspert, men jeg syns bevegelsen din ser veldig to-delt ut på veien ned, om det gir mening. Det ser nesten ut som du er på vei til å ta en strakmark, og så oi, der bøyde knærne seg også ja.

Jobbe med å få baken mer ut på veien ned. Opp syns jeg ser mye bedre ut enn ned :) .

Det har jeg ikke lagt merke til før nå, men jeg ser det når du nevner det.

 

PS: Du ligner så ekstremt på eksen min.

Jeg velger å ta det som et kompliment, jeg :p

Lenke til kommentar

PHAT!

 

Nytt treningsprogram! Kommer til å kjøre en modifisert utgave av denne http://fitnessbloggen.no/treningsmetoden-phat/

 

Må fjerne noen øvelser pga tilgang på utstyr og legge til et par for å kompensere. Går fra 3 dager i uka til 5, så fjerner noen øvelser så spranget ikke blir for stort. Kommer til å ligge i kcal-overskudd så jeg blir god og feit til sommeren.

Lenke til kommentar

Spent på hvordan det går! Blir vel ikke sixpack med det første, men har så mye fritid om dagen at jeg nesten må prøve ut programmet.

 

Uke 1 - Dag 1

 

Markløft

3x5 - 105kg

 

Pullups

2x7 + 5kg

 

Chins

2x7 - 5kg

 

Skulderpress

3x10 - 17.5kg

 

Dips

2x10

 

Var så mange mennekser på senteret at økta ble rimelig vanskelig å gjennomføre. Sto fem(!) i kø for den ene benkpressen. Da var det bare å gi opp og dra hjem. Trene tidlig eller sent fra nå av.

Lenke til kommentar

Uke 1 - Dag 3

 

Pendaly rows

3x6 - 55kg

 

Chins

3x8

 

Stående roing

3x8 - 45kg

 

Chins - smalt grep

2x8

 

Kroc rows

2x12 - 22.5

 

Skulderpress

3x10 - 17.5kg

 

Sidehev

3x12 - 5kg

 

Merker at senteret legger en den del begrensninger for hvilke øvelser jeg kan gjøre, men får bare leve med det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...