Gå til innhold

Har DU spillt i klan? (eller spiller du i klan?)


Anbefalte innlegg

Jeg begynte mine klandager i Quake 1 tiden og var med i en dårlig klan som kallte seg TnT (The nuked target). Senere var jeg med i en litt bedre Q1 klan som jeg har glemt navnet på nå :oops:

 

Da jeg begynte med Unreal Tournament ble jeg etterhvert med i en klan som het/heter TV (The Vikings).

 

I dag har jeg ikke tid til å spille så mye at det er vits å prøve å være med i en klan.. men det VAR morro!

 

Hva er DERES klan minner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker en dag vi skulle ha cs clan war alle ringte rundt til verandre og minte verandre på at "I dag er det clan kamp husk og møte opp på mIRC" sånn holdt vi på hele tia :lol:

 

Vi møttes på mIRC to timer før clan kampen starta planlegge strategien vår :D Mye tjas og mas men det var gøy :D

Lenke til kommentar

Var med et par lokale venner og mekka klanen DarkSide(DS) til CS(dette var før jeg ble sinnsykt lei av CS) og spilte mot et par gode norske klaner bla x-pec, CoL osv...senere bytta vi navn fra DS til GoDS(good old darkside) og...tja, jeg slutta ikke lenge etter det men vet at et par fremdeles holder på med CS(klanen ble oppløst) 8)

Lenke til kommentar

Har spilt i mange klaner opp gjennom tidene, men det beste minnet er klanen som jeg startet og ledet i ett år.

 

Det var i Rogue Spear på MSN Gaming Zone, fra august 2000 til juni 2001. Det startet i juli samme år, hvor jeg ble med som nk i en nystartet sniperklan som het USNSSF (US Navy Seals Sniper Force....), men han som startet klanen ble lei etter noen uker og "ga" hele klanen til meg :roll:

Så jeg kjørte i gang rekrutteringer og tryouts og fikk etterhvert mange medlemmer, men navnet syntes jeg var litt døvt...så i august byttet jeg til SBDS (Silent But Deadly Snipers). På det meste hadde vi rundt 50 aktive spillere, og vi rula gata i sniperrommet på Gaming Zone!

 

Ellers har jeg vært med i 5-6 klaner til i RS, 1 DoD klan og 1 BF1942 klan.

Lenke til kommentar

Husker jeg og noen kamerater stiftet min første klan Goodfellas (CS-klan). Og en klanfight vi skulle spille var mot noen andre kamerater. Dette var vår første klanfight. Vi hadde ikke server og trodde hadde ikke peiling på hvordan vi skulle skaffe en, så vi leita i en time eller noe sånt og til slutt fant vi en tom server. Pingen var ikke mye å skryte av men vi var alene så vi var fornøyd. Hadde jo ikke rcon eller liknende så vi måtte vote for å skifte bane. hehe :lol:

 

Men må innrømme at dette var utrolig morro når jeg tenker tilbake på den tiden. hehe . Mappet "vårt" var backalley ... hoho :lol: *mimre*

Lenke til kommentar

Ble med i min 1. Unreal Tournament klan i slutten av 2000. Det var en klan full i tyskere, og het XXX (Triple X).

 

Senere har jeg spilt i de norske klanene VSE, CcD, RnR og POWAH. Nå gidder jeg ikke spille i klan (for mye stress), men henger fremdeles innpå kanalene på Quakenet, spiller UT nesten hver dag, og skal på RnR LAN på fredag... :)

Lenke til kommentar

Var med i en Battlefield 1942 klan for en god stund siden, [GiS] = Gutta i Skauen. En av norges beste BF klaner. Men problemet var at jeg, som hadde vært med helt i fra begynnelsen, ikke var god nok. Ble aldri tatt ut til kamper. Så jeg sluttet i klanen. Sad but true :cry:

For å si det sånn, de savnet ikke meg :lol:

Lenke til kommentar
Jeg begynte mine klandager i Quake 1 tiden og var med i en dårlig klan som kallte seg TnT (The nuked target). Senere var jeg med i en litt bedre Q1 klan som jeg har glemt navnet på nå :oops:

 

Da jeg begynte med Unreal Tournament ble jeg etterhvert med i en klan som het/heter TV (The Vikings).

 

I dag har jeg ikke tid til å spille så mye at det er vits å prøve å være med i en klan.. men det VAR morro!

 

Hva er DERES klan minner?

 

 

 

-Ikke akkurat klan minner men,,Var "alt for aktiv" i planetarion en periode.. Ble helt oppslukt i all alliance jobbinga,,som intel officer og battlecommander etterhvert... Ødela sosial livet mitt :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...