Gå til innhold

Har DU spillt i klan? (eller spiller du i klan?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var med i en klan i RA2 (Forrøverig fortsatt en brillijant MP spill sist jeg prøvde for noen måneders siden :wink:)

Ble "head-hunta" at to rænka som 100 og et eller annet etter da jeg ga dem fik begge to i en 2-1 match. Eneste greia var jo at jeg aldri spillte en kamp mer med eller mot noen av dem da :roll:

 

Men fikk da Tag :shrug:

Lenke til kommentar
Var med i en Battlefield 1942 klan for en god stund siden, [GiS] = Gutta i Skauen. En av norges beste BF klaner. Men problemet var at jeg, som hadde vært med helt i fra begynnelsen, ikke var god nok. Ble aldri tatt ut til kamper. Så jeg sluttet i klanen. Sad but true :cry:

For å si det sånn, de savnet ikke meg :lol:

 

Vært på fylla med lederen i hele helga.

Lenke til kommentar

ghettoBlasters

 

vi mekka en quake-klan i 97, men spilte kun i LAN siden online-spilling var ganske kjipt med 33.6 modem. brukte å lan'e hver helg omtrent, men nå er det ca. kun 1 pr. mnd, siden adsl holder folk hjemme. har vel vært ganske gode i q1, q2, q3, ut, cs, dod, battlefield1942 og war3.

Lenke til kommentar

Var med i noen svenske Quake/Quakeworld-klaner (mOz, ct, og noen andre) for 6-7 år siden. Vet da fan hvorfor jeg bare spilte på svenske servere, men man hadde liksom 60-70 ping med isdn på den tiden. Det var morsomt. Til og med på inet (senere edome) serverne hadde man finfin ping.

 

Ja, så var jeg med GiS i starten jeg også, men jeg gadd ikke spille med 100+ ping hele tiden. Ble eid ><

Lenke til kommentar

Delta Force2, tagen var *MIB*Viking, bruker den ennå i BF1942, var altså general på det danske laget Men In Battle. Jeg var også deres rådsmedlem i en verdensdekkende organisasjon, anti-cheat/glitch, kalt Delta Force Honorary Network (DFHN). Var deres sniper med alle rekorder med hensyn til lengste skudd, antall distanseskudd etc. Rekorden min var 2200m+, 1 skudd, 1 kill :-)

Lenke til kommentar
Delta Force2, tagen var *MIB*Viking, bruker den ennå i BF1942, var altså general på det danske laget Men In Battle. Jeg var også deres rådsmedlem i en verdensdekkende organisasjon, anti-cheat/glitch, kalt Delta Force Honorary Network (DFHN). Var deres sniper med alle rekorder med hensyn til lengste skudd, antall distanseskudd etc. Rekorden min var 2200m+, 1 skudd, 1 kill :-)

 

 

Vet du hvor jeg kan finne en DF klan side?

Er sniper selv...

Bare elsker å spille det.

Spiller av og til på en sånn cafe ting.

6 stykker alle mot alle... Ikke for å skryte, men har ikke tapt ennå.

(De andre er bare så utrolig elendig...)

Lenke til kommentar

Jaja, siden jeg har så lite å gjøre på jobb idag, kan jeg like godt skrive litt om mitt ONline liv :)

 

Siden noen nevnte planetarion her, og siden det var der mitt online liv begynnte, så kan vi ta det først :) (selv om dette bare gjaldt clanhistory.. jeg kommer til det senere)

 

Jeg var totalhekta på Planetarion i lengre tid. Spilte vel 4 sesonger før jeg ble litt lei. Hadde et lite opphold før jeg var igang igjen, og spilte rundt 7 og 8 tror jeg det var. Sinnsykt spill som tar opp ALTFOR mye tid. Du blir rene zombien, anbefales :p

 

Innimellom PA, så ble det en god del CS. Jeg var da så vidt innom en clan med noen i Gamesurf miljøet, men tror ikke vi spilte noen kamper. Folk ble inaktive osv, så jeg holdt meg til public play og ble etterhvert admin på GS.

 

Når RTCW kom var jeg hekta som ******, og etter en liten stund ble jeg med i en norsk clan som het DASS. Siden jeg da bare hadde ISDN på den tida, så var mp_beach en SMULE laggy for meg.. Etter å ha vært med der en stund, så ga jeg meg på hele RTCW. (Er forresten flere fra den clanen som spiller i GODE RTCW claner atm)

 

En dag ble jeg bedt om å laste ned Sof2 demoen, og DET var redninga mi. Siden jeg var lei av CS pga Cheatere, så var dette spillet nokså likt CS, og det var utrolig gøy. Har da vært med i mange claner, de kommer her i kronologisk rekkefølge:

 

1: cC = Close Combat <--- Jeg og min bror joinet denne engelske clanen.

 

2. cC <--- Jeg tok over denne clanen som CL etter 2 mnd'er

3. TfC <--- cC slo seg sammen med TfC (svensk clan) der jeg og 1 til fortsatte som Clanledere.

4. TfC.sof2 ble nedlagt og jeg tok alle de norske spillerne som hadde vært med meg fra cC og starta N[beer]F

5. NBF ble "headhunta" til den Norske multigaming clanen Instant-Defeat :wink:

 

 

Det er hvor jeg er idag. Å være med i clan er noe HELT annet og faktisk u-unngåelig om du skal nyte helt ut multiplayer delen av et spill. Når du er lei av å jalle rundt på public servere, få med deg en gjeng og start en clan. Kan være godt å ha med seg noen med erfaring fra clan tidligere, da lærer dere så mye fortere :)

 

 

 

Jeje, slik var det :)

Lenke til kommentar

Hadde vært gøy å spille i klan med likesinnede, dvs. folk som prioriterer fellesskap og det gøyale, lære nye skills osv., fremfor å stadig strebe mot å bli best i fx clanbase-sammenheng. Har aldri selv deltatt slik, men det står for meg som det motsatte av den uforpliktende moroa som var utgangspunktet...men det er klart at folk er forskjellige, og mange liker jo dette mer som konkurranseorientert sport...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...