Gå til innhold

Sony Ericsson med to nye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes disse så veldig greie ut, dersom prisen blir lav nok, siden dette helt klart er ut som telefoner i budsjettklassen. At man velger å ikke kjøre android er interessant, kan være flere grunner til det, men vil være turnof for en del av markedet.

Skrevet

Alt som SE kommer opp med er for meg fullstendig uinteressant, også disse to modellene. SE og Nokia frister ikke lenger.

Skrevet

Stusset når jeg leste batteri-infoen på SE sine sider. Dem oppgir at walkman modellen skal ha 9 timer taletid, mens txt pro bare klarer 5. Dette på hva som ser ut til å være helt like batterier...

Skrevet

Ikke 3G... Lurer på hva dem har røyka hos SE for å tro det er et sjakktrekk å lansere telefoner uten mulighet for datatilgang utenom WiFi i 2011.

Lukter flopp av begge 2 gitt

Skrevet

De har vel EDGE vel?

I såfall har de jo datatilgang, men med svært begrenset hastighet.

Jeg får litt Microsoft Kin-følelse av disse telefonene.

Jeg håper for SE's skyld de selger bedre enn Kin gjorde :)

Skrevet (endret)

EDGE er ikke så ille nødvendigvis, går helt grei tå gjøre litt surfing på det. Igjen, prisen blir helt avgjørende her. Må bli billigere enn de rimelig(este) android telefonene fra SE og andre, gjerne under 1000kr.

Endret av Heavenly
Skrevet

Hvor lang batterilevetid har disse mon tro, er vel et lite døgn ved normal bruk. Nokia e6 er i posten gleder meg, der er det batterilevetid der.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...