Gå til innhold

Komplett begynt å bli meget trege til hentelager?


Kompletts leveringstid til hentelager  

87 stemmer

  1. 1. Hva er din erfaring med leveringstiden siste 6 mnd? (varer som er på lager)

    • Får nesten alltid varen dagen etter når jeg bestiller før kl. 09:00.
    • Tar av og til lengre tid
    • Kan ofte gå 2-3 virkedager
    • Tar nesten alltid over 3 virkedager


Anbefalte innlegg

På mine siste 4 ordre siste halvåret så har jeg opplevd å vente 3-4 virkedager på ordre (med alle varer på lager) som skal til hentelager i Oslo området.

 

Min siste ordre er nå på 3. dagen og ennå ikke sendt ut til hentelager selv om alt er på lager. Er det flere som har begynt å oppleve dette som en trend?

 

Ellers vil jeg legge til at jeg ellers er storfornøyd med servicen til Komplett men synes dette med stadig økende leveringstid er bekymringsverdig.

 

NB! Dette også til tross for at de har økt prisen til hentelager til 59,-.

 

 

EDIT:

Ordren jeg snakker om ovenfor viste seg å ta 11 dager.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper ikke det skjer med Obsidian 800D som jeg bestilte i går kveld. Da til Pick-up Point på Lørenskog. Trenger det egentlig i dag, siden jeg skal selge den gamle boksen :cry:

 

Bestilte en Eizo skjerm fra Komplett for en stund siden og den brukte 2 dager til Lørenskog mener jeg.

 

Med Netshop har jeg aldri opplevd at ordren ikke har ligget i Oslo dagen etter, eller samme dag hvis jeg har bestilt før 10:00.

Endret av Junkfood Junkie
Lenke til kommentar

Min ordre står som "Plukket" nå så da er det vel håp om at det kommer i dag.

 

Har bare 1 produkt i ordren, om det skulle ha noe å si for leveringstid til Pick-up Point.

 

Fortsatt ikke fått noen melding. Utrolig irriterende at de ikke klarer å levere dagen etter bestilling. Også er det helligdag i morgen så da blir det ingenting før fredag :mad:

 

Ser at netshop.no skulle stenge hentebua i dag. Trenger visst nye lokaler.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på lørdag denne gang, ikke fått noe ennå i dag, så jeg får håpe på fredag.

 

EDIT:

La nå til en avstemning da det kan være interesant å se hvor mange som opplever dette selv om de kanskje ikke legger igjen en kommentar i tråden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Bestillte en strømforsyner fredag for 2 uker siden, og trodde jeg som vanlig kunne hente denne på ettermiddagen. Ingen melding kom og da jeg ikke hadde fått noen melding på mandag kanselerte jeg bestillingen. Dagen etter fikk jeg alikvel melding om at varen kunne hentes, og dette var selvfølgelig helt uaktuelt fra min side.

 

Dustin er både billigere og har like lang levering via post. Eneste grunnen til at jeg brukte komplett var fordi jeg trengte varen på dagen.

 

(etter en epost til komplett fikk jeg beskjed om at den ville bli sendt tilbake uten noen form for gebyr)

 

Bestillte 2 vifter og 2 harddisker i går kveld. De er sendt men kom ikke frem i dag, og dermed må jeg vente til mandag med å fortsette oppgraderingen min. Dette er svakt, og antaglig siste gangen jeg har handlet på komplett.

Lenke til kommentar

Når det tar mer enn 12 timer fra man bestiller til man får varene, og man synes det er "svakt" og en grunn til å aldri handle hos forhandleren mer, så er det ikke forhandleren som har et problem, for å si det sånn. Hvorfor ikke bestille litt tidligere, hvis maskinen din må være klar i løpet av helgen?

 

Hvis tålmodigheten er på bånn, eller man får et hastebehov, så lønner det seg å kjøpe i en fysisk butikk, om mulig. Dessverre er det alt for mange kunder som har hengt seg opp i pris fremfor service, så de fleste fysiske butikker har jo lagt ned.

 

Du er klar over at gårsdagen var helliggdag, og at de først kunne ha mulighet til å ta tak i bestillingen din i dag? Og at det sikkert var kommet flere bestillinger enn din i løpet av gårsdagen? Det står "normalt" på infosiden til Komplett, og det betyr ikke "vi lover". I et slikt tilfelle hvor de må ta igjen en hel dag med ordre, så kan det være at nemlig "normalt" får sin mening.

 

Jeg jobber hos en kjede som også har nettbutikk. En av de som jobber på nettbutikken fortalte meg at det skjer en gang i blant, at kunder ringer og spør hvorfor varen ikke er sendt, om det tar mer enn ca en time fra ordren legges til de får beskjed om at den er sendt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...