Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Juni 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig flotte resultater som kommer ut av kitobjektivet, Fredrik! :thumbup:

Tusen takk for det! Er greit å en gang iblant tørke støv av fotoutstyr som ligger bortgjemt i skuffer og skap :)

Endret av FredrikV.
Skrevet

Fra en tur på Halten,Frøya.

Den personen som er avbildet der.. har han et navn som begynner på A? Og to etternavn som begynner på N og T? :)

Om det er kodespråk for et navn som begynner på O, og A som forbokstaven i etternavn så ja! Hvis ikke hørtes det ikke helt riktig ut! ;) I mangel på bedre alternativer så måtte jeg ty til brodern som modell.

Gjest Slettet+3124
Skrevet

Har vært ute med 70 - 200mm med 2x konverter i dag, bildene er i fra området rundt Varhaug gamle kirkegård:

post-44035-0-32701000-1309014530_thumb.jpg

post-44035-0-69724300-1309014597_thumb.jpg

post-44035-0-06566600-1309014667_thumb.jpg

post-44035-0-72272000-1309014727_thumb.jpg

Alle bildene er tatt på 400mm f/8

Skrevet

Den personen som er avbildet der.. har han et navn som begynner på A? Og to etternavn som begynner på N og T? :)

Om det er kodespråk for et navn som begynner på O, og A som forbokstaven i etternavn så ja! Hvis ikke hørtes det ikke helt riktig ut! ;) I mangel på bedre alternativer så måtte jeg ty til brodern som modell.

For å være på den sikre siden, hva heter broren din? :p

Skrevet

5442032112_df90baf4ba.jpg

Vakkert! Flott lys og komp :thumbup:

@Fredrik: mye flott i sort/hvitt fra deg nå!

Ellers er det bare rått mye bra her, utrolig artig å kikke igjennom :yes:

Legger ut gårsdagens bilde til junifesten her, gateportrett (altså tatt etter å ha bedt om tillatelse)

5868839278_b74cbd3822_z.jpg

På flickr: Waiting, II

Skrevet (endret)

For å være på den sikre siden, hva heter broren din? :p

Ove Andreas. Jeg får poste enda et bilde fra samme turen da i samme slengen, men nå er det nok for en stund, kan ikke lage flere innlegg i løpet av en dag enn de siste 5 åra! :)

post-111319-0-80632700-1309018671_thumb.jpg

Endret av colzjek
Skrevet

Ove Andreas. Jeg får poste enda et bilde fra samme turen da i samme slengen, men nå er det nok for en stund, kan ikke lage flere innlegg i løpet av en dag enn de siste 5 åra! :)

Fornavnet på A stemmer, men ser nå at det bare var en flyktig likhet med hustrønderen min da jeg gikk på folkehøgskole. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...