Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom igjen Nintendo, blow us away :) Håper den nye konsollen er kraftig nok og får skikkelige spill i Mario, Metroid, Zelda og Donkey Kong seriene.

 

Det blir det garantert :)

 

auy4l.jpg

 

Ingen som tror Darksiders 2 blir eksklusivt om ikke Nintendo bruker yen, men det er vel mer Sony og Microsoft sin stil.

 

Geoff sa at Sony har bedre førstepartsspill en Nintendo - da lukker jeg den streamen tenker jeg.

Lenke til kommentar

Nytt rykte, denne gangen fra Gamespot: Darksiders 2 blir Café-launchspill!

 

Tja, vi vet det er i utvikling, vil ha Døden som hovedperson og foregår samtidig som Darksiders 1, så det er ikke utenkelig.

Dette stemmer helt sikkert. Men det blir ikke eksklusivt.

 

Det er så, men rykter var bare at det blir launchspill.

Lenke til kommentar

Kom igjen Nintendo, blow us away :) Håper den nye konsollen er kraftig nok og får skikkelige spill i Mario, Metroid, Zelda og Donkey Kong seriene.

 

Det blir det garantert :)

 

 

 

Ingen som tror Darksiders 2 blir eksklusivt om ikke Nintendo bruker yen, men det er vel mer Sony og Microsoft sin stil.

 

Geoff sa at Sony har bedre førstepartsspill en Nintendo - da lukker jeg den streamen tenker jeg.

Nei, så bitter :cool:

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å velge streamen på gametrailers.com. Fantastisk sending. Alle pressekonferansene live og masse ekstra som ekslusive intervjuer og trailers, debatt mm. Totalt 10 timer sending i dag. Er alt i gang. Dessverre ikke i HD dog...

 

Er i HD jo, hvis du har god nok linje :)

Lenke til kommentar

 

Nei, så bitter :cool:

 

Greit nok at Sony-fanboys som deg mener det, det har jeg ingenting i mot. Men Geoff skal liksom være en nøytral journalist, og da er det en vits å komme med slike ting. Ville vært like gale om han sa det omvendte.

 

Mindre enn ti minutter igjen!!!!!!!!

 

End of the world bekreftet

 

http://www.youtube.com/watch?v=699oyO2Zjjc&feature=related

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Anbefaler alle å velge streamen på gametrailers.com. Fantastisk sending. Alle pressekonferansene live og masse ekstra som ekslusive intervjuer og trailers, debatt mm. Totalt 10 timer sending i dag. Er alt i gang. Dessverre ikke i HD dog...

 

Er i HD jo, hvis du har god nok linje :)

 

Ikke HD her. Har 10 megabitt-linje, og det burde vært mer enn nok.

Lenke til kommentar

 

Nei, så bitter :cool:

 

Greit nok at Sony-fanboys som deg mener det, det har jeg ingenting i mot. Men Geoff skal liksom være en nøytral journalist, og da er det en vits å komme med slike ting. Ville vært like gale om han sa det omvendte.

 

Mindre enn ti minutter igjen!!!!!!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=699oyO2Zjjc&feature=related

 

Vil si han bomma der ja. Greit nok, uncharted er et bra merke, men bortsett fra det er det jo hovedsakelig multikonsoll. Jeg elsker Jak&Daxter dog

Lenke til kommentar

 

Nei, så bitter :cool:

 

Greit nok at Sony-fanboys som deg mener det, det har jeg ingenting i mot. Men Geoff skal liksom være en nøytral journalist, og da er det en vits å komme med slike ting. Ville vært like gale om han sa det omvendte.

 

Mindre enn ti minutter igjen!!!!!!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=699oyO2Zjjc&feature=related

Jeg hadde akseptert det om han sa det omvendte. Hva er det med at Ninty-fansen er så høye på pæra?

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å velge streamen på gametrailers.com. Fantastisk sending. Alle pressekonferansene live og masse ekstra som ekslusive intervjuer og trailers, debatt mm. Totalt 10 timer sending i dag. Er alt i gang. Dessverre ikke i HD dog...

 

Er i HD jo, hvis du har god nok linje :)

 

Åh? Har utvilsomt god nok linje (streamer fullHD regelmessig). Må man/kan man stille inn et sted? Akkurat nå er det laaaaangt unna 1080p for meg :cry:

Lenke til kommentar

Lurer på hvilke shootere tredjepartsutviklere har for denne konsollen. Det kan jo være førstepersonsshootere, tredjepersonsshootere, de kan være abonnementsbaserte. Mange muligheter!

 

 

Jeg hadde akseptert det om han sa det omvendte. Hva er det med at Ninty-fansen er så høye på pæra?

 

Ok, bra :) Er bare jeg som er barnslig da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...