Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oralsex på kvinner => scampi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det har noe med at noen ganger så smaker kvinnenes underliv litt salt, også forbinder de salt med sjømat ?

Hm, det kan ligge noe i dette, men inntrykket jeg har av mange av kompisene mine er at det konkret smaker reke eller scampi. Noe jeg ikke kan forstå i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Veit dette blir et veldig sært emne, men det er noe jeg har lurt på en stund. Hvor kommer egentlig oppfatningen om at kvinners kjønnsorgan smaker reke/scampi fra? Jeg klarer iallefall ikke merke noen sammenlikning når jeg utfører oralsex på dama mi.

Har hørt at folk sier det lukter/smaker råtten fisk men ikke at det smaker scampi eller reker :ermm: Jeg har heller ikke vært borti scampi/rekesmakende kvinner... Selv om det kan smake salt/syrlig.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Hvis man har bakteriell vaginose så lukter det iallefall reker. Tror muligens det gjør det om man har sopp og.. er ikke sikker. Har ikke hatt noe av det selv så.

Da er det jo mulig at det smaker sånn også.. så jeg tror de som har kjent rekesmak rett og slett har hatt uflaks ; -)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en lukt som kommer hvis damen ikke har dusjen på en stund eller har vært veldig våt over lenger tid uten å få luftet.. Iallefall det som er min erfaring.

 

Men dette er veldig forskjellig fra dame til dame, har vært borti noen som smaker godt hver gang og noen få hvor jeg ikke har gått ned på i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det er vel bare å prøve og gå en hel dag uten dusj dét - og utallige toalettbesøk. Da lukter det ikke akkurat snadder bestandig. Da tenker jeg ikke på INNE i skjeden - der lukter det alltid normalt såfremt man ikke har en bakterie. Men klitoris og kjønnsleppene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...