Gå til innhold

Manchester United pre-season 11/12

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo da Torsdag morgen, rundt 04:00 at kampen skal spilles. :) Er også det tidspunktet som vises i min EPG for TV2 PL HD også. Bare reklamen som ikke er helt korrekt.

Også går neste kamp noe etter klokken 22 på Lørdag..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Både manutd.com og united.no skriver at det er natt til torsdag, så tror tv2 har bommet.

Akkurat for sen...

Endret av Jonas2k
  • Liker 1
Skrevet

United-journalist Andy Coppack fulgte de Geas første trening med gutta, men sa at han allikevel var mest imponert over Lindegaard, og trodde det kom til å bli en tøff kamp å bli førstekeeper denne sesongen.

Skrevet

Håper det først og fremst satses på én av dem, samme hvem det er. Vi kan ikke rotere keepere annenhver kamp, blir ikke noe særlig stabilitet på denne måten.

• Liker 2
Skrevet

Har sagt det siden jeg så Lindegaard mot Sotton i FA cupen når han kom. Dette er en spennende mann, han har psyken, høyden, alderen og de rette egenskapene (god i felt, god med beina, stor rekkevidde) mao alt som trengs for å lykkes.

Forresten så var ikke Edwin all that det første året-halvannet han var hos oss. Han gjorde mange feil han også, så jeg er villig til å gi keeperne våre tid til å prøve og feile denne sesongen. Det går ann å gjøre det skarpt uten å ha VDS i buret.

Skrevet

Jeg har programert tuneren min til å ta opp kampen for meg, kan nesten ikke sitte opp midt på natten når jeg skal opp tidlig på jobb.. :(

Skrevet

I likhet med Game (halla, gutta!) så ser man såklart alt, og like viktig er det å se det live. Fanatisk som jeg er, så blir jeg nok sittende oppe til 6 i natt ja, fremfor å se den i morgen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...