Gå til innhold

Spillturneringen vår fortsetter lørdag (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse folk som har meldt seg på StarCraft II i morgen i alle fall. Dersom det ikke skulle passe for enkelte, er det som sagt nye muligheter på tirsdag og neste lørdag. Og så har vi jo kjørt fem runder allerede de siste to ukene :-)

Lenke til kommentar
Er det noen flere kvelder med crysis 2, er bissi ikveld og kan nok ikke få det til idag :(

Som beskrevet i artikkelen og i denne tråden lenger opp, vil det være nye runder på tirsdag og lørdag neste uke.

 

TST: Kan du svare meg på PM'en eller her om Crysis konkurransen vil bli låst til de standard-klassene eller om man fortsatt kan lage sine egne? :)

Lenke til kommentar

TST: Kan du svare meg på PM'en eller her om Crysis konkurransen vil bli låst til de standard-klassene eller om man fortsatt kan lage sine egne? :)

Serverne er satt opp slik at det skal være minst mulig forskjell mellom nye spillere og spillere som har opparbeidet seg masse ekstra muligheter. Custom loadouts er derfor skrudd av.

Lenke til kommentar

TST: Kan du svare meg på PM'en eller her om Crysis konkurransen vil bli låst til de standard-klassene eller om man fortsatt kan lage sine egne? :)

Serverne er satt opp slik at det skal være minst mulig forskjell mellom nye spillere og spillere som har opparbeidet seg masse ekstra muligheter. Custom loadouts er derfor skrudd av.

 

Det var ikke det fram til cup 5 hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Masse folk som har meldt seg på StarCraft II i morgen i alle fall. Dersom det ikke skulle passe for enkelte, er det som sagt nye muligheter på tirsdag og neste lørdag. Og så har vi jo kjørt fem runder allerede de siste to ukene :-)

 

Jeg er helt blottlagt i Starcraft og har ikke engang kjøpt Crysis 2. Men det var ikke ment som kritikk, men ble litt kvass kanskje, godt å høre det er mye folk. Får håpe det blir like mange når jeg skal valse over dem i FIFA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...