Gå til innhold

Kan du slå redaktøren vår i FIFA? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tapte kampen mot Hiskii også, på straffekonkurranse! Da går kveldens to siste gavekort til deg! :-)

 

Jeg tar kontakt med hver enkelt i morgen. Takk for kampene!

 

Synes dere burde finne en bedre måte og arrangere noe slikt på så folk slipper og sitte å vente i flere timer :(

Det kan sikkert løses på andre måter. Vi har ikke gjort noe lignende før, så alle gode forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar

Takk for at dere har begynt med sånt som dette, det er en veldig morsom måte å spille med andre folk fra Norge i for eksempel Fifa 11 som her. Håper dere fortsetter med dette :-)

 

Jeg var ikke en av dem som ble trukket ut, men uansett er det bra dere lar brukerne ha mulighet til å vinne premier ;-)

Lenke til kommentar

Det blir flere slike spillkvelder fremover, forhåpentligvis med bedre motstand. Selv syns jeg det var moro uansett ;-)

 

For de som ønsker å spille med andre forumbrukere: Vi har en fin kategori for å finne hverandre her: http://www.diskusjon...p?showforum=557

 

Og ikke minst: Inviter venner og kjente til å bli med i FIFA 11-turneringen på PS3 hvor man kan vinne premier for 15 000 kroner. Denne starter 1. juni!

 

http://www.gamer.no/artikler/84411/to-av-turneringene-utsettes/

http://www.gamer.no/artikler/84438/dette-kan-du-vinne/

Endret av TST
Lenke til kommentar

Tapte kampen mot Hiskii også, på straffekonkurranse! Da går kveldens to siste gavekort til deg! :-)

 

Jeg tar kontakt med hver enkelt i morgen. Takk for kampene!

 

Synes dere burde finne en bedre måte og arrangere noe slikt på så folk slipper og sitte å vente i flere timer :(

Det kan sikkert løses på andre måter. Vi har ikke gjort noe lignende før, så alle gode forslag mottas med takk.

 

 

 

Ok. Kan kanskje trekke de heldige ut et par timer eller dagen før å sette opp en liste med de som ble trukket og en liste med reserver viss noen ikke møter?

 

 

Forøvrig enig med Memoen4Ever at det er bra dere i det heletatt arrangerer noe som dette :)

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint med en "varsel" dagen før, hadde jeg vært klar over at jeg skulle være så heldig å bli utfordret så hadde jeg lagt inn en reminder i kalenderen og kastet min mor på dør :!:

 

Husk at man kan lage egne game-rooms i Fifa på Xbox Live, og sette passord på disse som kan sendes ut til et knippe utvalgte + reserver.

Lenke til kommentar

Vi bør alle på forumet her lage ein "Friends League" som vi ein dag avtale å spele på ! ;)

Who's i in?

 

berre å legger til "ReconX The One" om dokke vil spele "head to head" eller "Friends leagues" ;)

 

Det synes jeg høres ut som en god ide!:) i'm in

 

Konge ;) Noen andre som er med og?

Lenke til kommentar

Til alle som skal ha gavekort etter onsdagens spillkveld: Det har oppstått forsinkelser i levering av gavekodene fra Elkjøp. Jeg tar kontakt med dere så snart disse er på plass. Beklager at dere må vente!

det går greit, nå vet vi i allefall hvorfor vi ikke har hørt noe fra deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...