Gå til innhold

Kan du slå redaktøren vår i FIFA? (X360)


Anbefalte innlegg

plukker du ut én og én når du skal spille, eller kan vi allerede nå få vite om vi skal spille eller ikke?

Du har et poeng med at det kan være greit å slippe å vente i 2 timer uten å vite noe som helst. Jeg har derfor satt opp denne kamplisten:(...)

 

Pleier gode tips å føre til en plass på lista? ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er sikkert en sissyboy med ikke noe liv, som griner seg til å spille med Manu! Bring it on, BITCH!!!

Heh, jeg spiller helst med et av lagene i mitt hjerte jeg, og det er Aston Villa, Stabæk og Barnet F.C. Med mindre noen velger et overlegent femstjernerslag blir det vel Villa i morgen kveld. Får se. Lite er morsommere enn å slå et lag som på papiret er bedre.

 

 

Digger at du liker Stabæk:) Synd at de røk ut i cuppen idag...

Lenke til kommentar

Spiller du enda? Logget ut kl 21.00 og trodde alt håp var ute jeg. Skulle gjerne tatt med mitt kjære Swansea og delt ut litt juling ;) Gamertag: Bentein

 

 

Satser btw på Premier League etter finalekampen på wembley på mandag! :D

 

 

 

Edit: Så lista nå, skulle sett det før de 2 timene var gått :p

 

Edit2: Noen måte noen kan fjerne dette _INLEGG.NO greiene på brukernavnet mitt? Skulle gjerne hatt tilbake bare Bentein hvis det er mulig :)

Endret av Bentein_InnleggNO
Lenke til kommentar

Det ble 1-1 etter ordinær tid mellom meg og Havren23. Slutta der, så det ikke drøyer ut for lenge. Han får to gavekort han også.

 

Neste er da lunde123221, etter at jeg har hentet meg litt mer drikke :-)

 

er det noe håp om å komme på lista og få spille siden så mange har droppa å møte opp?

Lenke til kommentar

Det ble 1-1 etter ordinær tid mellom meg og Havren23. Slutta der, så det ikke drøyer ut for lenge. Han får to gavekort han også.

 

Neste er da lunde123221, etter at jeg har hentet meg litt mer drikke :-)

 

er det noe håp om å komme på lista og få spille siden så mange har droppa å møte opp?

Har allerede utvidet lista en del, og er 30 minutter på overtid nå. Tror jeg må gi meg etter de tre kampene som gjenstår. Men det blir garantert flere spillkvelder, i andre spill :-)

Lenke til kommentar

lunde123221 var da tredje (eller fjerde? jeg har ikke oversikt lenger) som slo meg, 2-0 denne gangen. Og han tok det visst opp også. To gavekort får du i alle fall!

 

Da er det deg, Naruto94. Den etterlengtede seieren kommer på et tidspunkt, og det kan bli nå! :-)

Endret av TST
Lenke til kommentar

lunde123221 var da tredje (eller fjerde? jeg har ikke oversikt lenger) som slo meg, 2-0 denne gangen. Og han tok det visst opp også. To gavekort får du i alle fall!

 

Da er det deg, Naruto94. Den etterlengtede seieren kommer på et tidspunkt, og det kan bli nå! :-)

Synd du ikke spiller mot meg, da hadde du fått den etterlengtede seieren din ;)

 

 

__________________

 

GT: Hiskii

Endret av Hiski
Lenke til kommentar

Har ikke dagen i dag, tap igjen og to gavekort til Naruto94 også. Godt vi har en del å ta av!

 

Siste kamp i kveld er mot Stonemeister.

 

Oppdatering: Han dukket ikke opp, så da får du den siste Hiski, siden du har vært så tålmodig :-D

Endret av TST
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...