Gå til innhold

Fitocracy - gjør treningen om til et RPG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt konsept! Litt teit at jeg ikke får achievementen med å ta 1 rep på 1.1 x BW i benk, bøy og deadlift når jeg tar f.eks. 5 reps på 1.5 x BW. Achievmenten burde vært >= 1 rep.

Det er >= 1 om jeg ikke tar feil. Evt. kan du bare slenge på et sett med 1rep i loggen selv om du ikke tok det for å rette feilen. Men noen achievements kommer litt forsinket har jeg merket, og kan hende noen kilo forsvinner mellom imperial/metric units konverteringen. Dunno.

Lenke til kommentar

Genialt konsept! Litt teit at jeg ikke får achievementen med å ta 1 rep på 1.1 x BW i benk, bøy og deadlift når jeg tar f.eks. 5 reps på 1.5 x BW. Achievmenten burde vært >= 1 rep.

Det er >= 1 om jeg ikke tar feil. Evt. kan du bare slenge på et sett med 1rep i loggen selv om du ikke tok det for å rette feilen. Men noen achievements kommer litt forsinket har jeg merket, og kan hende noen kilo forsvinner mellom imperial/metric units konverteringen. Dunno.

 

Man skal bare trenge å ta en rep, ja. Noe som kan være verdt å sjekke er at kroppsvekten din er riktig skrevet inn i profilen. Jeg oppdaterte min for en stund siden med "96,4kg" men fant nå ut at det egentlig endte opp med å stå "964kg" ettersom amerikanerne ikke bruker komma for desimaltall, men punktum. rolleyes.gif

Lenke til kommentar

Genialt konsept! Litt teit at jeg ikke får achievementen med å ta 1 rep på 1.1 x BW i benk, bøy og deadlift når jeg tar f.eks. 5 reps på 1.5 x BW. Achievmenten burde vært >= 1 rep.

Jeg har fått achievement selv om jeg kun har logget "normal" trening og ikke bare en rep for å gjennomføre achievmenten, men som andre har sagt så er det ikke alltid man får den med en gang. Her om dagen logga jeg en spasertur og da poppa en vektløfting achievement opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...