Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En modifisering av det orginale programmet til kameraet er nå ute. Programmet lar deg nå ta bilder og filme uten komprimering. Man kan også sette egen bitrate på opptak.

 

Sjekk ut tråden på XDA: [MOD][06/08/11] CameraMOD - Custom UI - HQ - v0.1

 

Man trenger root på mobilen for å kunne benytte seg av denne modden.

Wow, nice

 

Noen som vet hvordan jeg sjekker hvilken class mit minnekort har? KJøpte telefonen igjennom Netcom.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har problemer med synkroniseringen på min Sensation. Denne synkronisering sirkelen dukker opp på statuslinjen og forsvinner aldri med mindre jeg går inn på innstillinger og trykker på avbryt synkronisering.

 

Jeg vet heller ikke hvilket program som synkroniserer.

 

 

Sliter også med at mobilen noen ganger restarter av seg selv...

 

Hadde vært fint med noen tips.

Lenke til kommentar

Sitter enda på gjerdet og titter på denne tlf. Har en HTC Desire nå, med knust skjerm og knust kamera... Men er så fornøyd at jeg er litt redd for bytte til en Sensation, kanskje mest redd for at forskjellene er minimale. Hva tror dere, burde jeg gå for en sensation eller kommer det noe annet spenstig ut på markedet i løpet av høsten?

Lenke til kommentar

Sitter enda på gjerdet og titter på denne tlf. Har en HTC Desire nå, med knust skjerm og knust kamera... Men er så fornøyd at jeg er litt redd for bytte til en Sensation, kanskje mest redd for at forskjellene er minimale. Hva tror dere, burde jeg gå for en sensation eller kommer det noe annet spenstig ut på markedet i løpet av høsten?

 

Du har jo HTC EVO 3D da... men skal ikke si for mye om den, men den skal vel komme iløpet av kort tid..

 

Ang Sensation: forskjellene minimale? hva tenker du på da? det som er på "innsiden" eller det visuelle? :tease: Innsiden er en kraftig forbedring spør du meg, pluss et enda bedre kamera. :w00t: Det visuelle er jo mye flottere, men det er ikke sååå stor forskjell til gamle sensen på desire. Det er finere og funker lettere vil jeg vel si, men du kjenner deg helt klart igjen. En god forbedring det er verdt å bruke pengene på vil nå jeg si. :thumbup:

 

Stod selv i "knipen" i hva jeg skulle kjøpe, for å bytte ut min desire. I juni/juli-overgangen bestemte jeg meg for å gå for sensation, og ikke vente lenger på noe nytt. Utenom chacha så er det jo evo3d som kommer. Evo3d og sensation er ikke såååå forskjellige, og 3d'en ser jeg bare på som et gimmick inntil videre. :whistle: Utseende til sensation slår helt klart evo3d også. :roll: Just my 2 cents ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Har problemer med synkroniseringen på min Sensation. Denne synkronisering sirkelen dukker opp på statuslinjen og forsvinner aldri med mindre jeg går inn på innstillinger og trykker på avbryt synkronisering.

 

Jeg vet heller ikke hvilket program som synkroniserer.

 

 

Sliter også med at mobilen noen ganger restarter av seg selv...

 

Hadde vært fint med noen tips.

 

Hei, hadde samme problem med min. Ringte HTC og de sa at det skulle bli løst ved neste oppgradering...... Sikkert etter jul engang :D Fant ut at Watch kontoen min brukte veeeldig lang tid på å synce så den tok jeg bort, er bare trailere der enda. Har lagt inn custom rom og overklokket litt, nå er mobilen nesten ikke til å kjenne igjen.

Lenke til kommentar

Har lagt inn custom rom og overklokket litt, nå er mobilen nesten ikke til å kjenne igjen.

 

Hei.

Kan du fortelle hvilket ROM du bruker?

Jeg har de siste dagene rootet telefonen min, samt lagt inn div stæsh slik at jeg får lagt inn custom ROM. Har kun prøvd Revolution HD( kjører 1.1.7). Telefonen har faktisk blitt ustabil. Dvs, at tre-fire ganger i løpet av en dag, så vil den ikke "våkne". Må ta ut batteriet...

Lenke til kommentar

Ny oppdatering fra HTC tilgjengelig nå. Androidversjon 2.3.4 og systemoppdateringer.

Vet du om HTC har gjort noen ytelsesforbedringer der?

 

Nå snakker jeg om ytelsesforbedringer i HTC Sense skallet og spesielt i nettleseren.

 

Dessverre er jo HTC ganske sparsomme med opplysninger om hva som er gjort, som vanlig. CF-bench gav meg score på 9117. Det mener jeg er rundtomkring 100 poeng høyere enn jeg hadde før. Synes muligens telefonen er bittelitt mer snappy, men det er så lite at det like gjerne kan være innbilning. Hadde i grunnen høyere håp for denne oppdateringen. Mistenker også at det kan være forberedelser til bootloader-unlock.

Lenke til kommentar

I går kveld installerte jeg oppdaterien som var tilgjengelig via OTA.

 

Idag spilte jeg i ca 15 minutter med Angry Birds og da jeg skulle avslutte spillingen trykket jeg som vanlig på Hjem knappen. Da begynte plutselig telefonen å ta skjermbilder av angrybirds og da jeg endelig kom meg ut av spillet tok han skjermbilder fra mobilen uansett hvor jeg var i operativsystemet. Fikk mange bilder av hjemskjermen, samt programmer osv.

 

Mobilen holdt på slik i noen minutter og så var alt normalt igjen. Men jeg har nå ca 10 bilder på mobilen med screenshots av min egen mobil.

 

Noen som vet hva min sensasjonelle mobil gjorde eller er det noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

WEE! Noe jeg virkelig har ventet på! Funker helt fint hos meg :D Og legger seg rett inn i galleriet. Fantastisk :D

 

Edit: Takk til Mr Oizo som fant ut dette ved en feil da :p

 

Takk for svar.

 

Jeg prøvde også å gjør det sammen nå med å holde inne power knappen og trykke på hjem knappen og tok flere bilder.

 

Godt å vite at det ikke var noe feil med den, og det var jo en ganske smart funksjon.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...