Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

For det første, Activision har bekreftet at det ikke skal hete Modern Warfare 3, siden det er før Modern Warfare. Er det ikke da litt tidlig å starte ett emne om det, når du ikke har det rette navnet?

Kilde?:). Hoho

trololo, dette er faktisk ikke kødd, men kan se om jeg finner den linken igjen. Samme som at Battlefield egentlig skulle ha launch rett før modern warfare 3, men så endret de den for en måned siden eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg bare måtte;). Og battlefield kommer før mw3:). 25.10 starter utrullinga:). Mens mw3 kommer 08.11. Altså bf3 wind

Ja jeg vet det, men de endret datoen fra rett før til 1-2 måneder før.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ny hands on: http://www.mapmodnews.com/article.php/MW3-Hands-on-from-Down-Under

 

-Team Defender – Grab the flag and protect the flag carrier to increase your team's score. Basically mobile CTF with one flag.

 

- The biggest disappointment was Search and Destroy. To be blunt, I think that this game is going to lead towards 4s and objective. It felt like they killed snd. I'm going to start with the map we played. The bombsite placement I thought was simply rediculous to begin with. Bombsite A was in a courtyard and Bombsite B was in a building right next to it. Looking at the minimap, the A and B triangles, were no joke, almost touching. Twilife and I were on opposite teams. He threw the most randy spawn nade, kid you not, I had literally made two steps from spawn and got spawn naded. The nade he threw from his spawn actually landed in mine. But the biggest issue that is game-wide, but more obvious in snd, is sound. You can not silent walk in any way whatsoever. You make noise moving, using ads, and when crouching - and it is very very loud. I could not emphasise any stronger as to how bad it is. If you don't have a headset heading into MW3, there is just no way you will be competitive. There is no stealth or ability to clutch a 1v1 by outsmarting someone.

 

- Public will be the worst you have ever seen it. The riot shield and juggernaught combination is unstoppable - even from a predator missile to the face. Add in noob tubes, akimbo secondary machine pistols, shotgun attachments, bouncing bettys, tactical insertions and just anything bad. It's seriously been put together for the casual gamer, and for us, is going to result in mass amounts of rage. I got the impression that the idea was to make everything on screen always look as chaotic as possible with big explosions and lots going on.

 

- Flashbangs tag and lasted as long as previous on your screen. Semtex was the same, concussions at their worst.

Lenke til kommentar

Blir skeptisk når han sammenligner banene han prøvde med Invasion og Scrapyard, to av de kjipeste banene i MW2. Joda, artig å løpe rundt som en kylling av og til, men dersom alle banene er så trange er jo kylling det eneste som fungerer...Dersom alle banene er slik garanterer jeg at jeg aldri mer kommer til å kjøpe et COD-spill, vil ha noen baner som krever visse ferdigheter annet enn løping også.

Også litt skeptisk til mangel på lightweight, det var en viktig perk for meg på små baner i MW2, da folk spawner så tett at det er viktig å komme unna kjapt.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...