Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Ouch, den previewen var ikke mye bra. Pokker om IW skal fucke dette opp. Håper virkelig de kun fikk prøve de verste banene i spillet og alle andre er oppturer for det hørtes ikke bra ut. Spesielt ikke det om SnD. I need my SnD fix.

 

Actually left the venue wanting to go home and play Black Ops

Dette var vel det desidert verste. At det skal finnes et spill som gjør at man VIL tilbake til Black Ops burde straffes med døden.

 

Heldigvis elsket jeg MW2 til tross for alt tullet, så kanskje jeg overlever.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke noe å bekymre seg over den hands-on previewen der. Uten at jeg har den ringeste anelse om hvem figuren er, så er han tydeligvis en av disse L33T spillerne som sutrer og klager over alle våpen og perks som finnes og dermed forbyr 90% av alt som er tilgjengelig i spillet fordi det gjør spillet "balansert" i hans øyne. Hvor tullete er det ikke å klage over at man kan customize våpenet FOR mye!?

 

Dessuten bare DEILIG å se at de satser på fast pace og gun on gun med mindre maps. Store maps i COD = camping, bare se på BLOPS, maps med utallige campingspots og er for det meste en snorefest.

Lenke til kommentar

Min erfaring i MW2 er at SMÅ baner er der hvor camperne utfolder seg...Blir jo nesten aldri skutt av campere på Wasteland f.eks. Det er de største banene i COD som er gøy, små baner blir for mye av det gode etter en 3-4 runder med mas. Riktignok er jeg i og for seg like god i å løpe rundt på små baner, men det er utrolig slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar

En ting jeg personlig kommer til å savne veldig i MW3 er nukes. Jeg veit mange hater dem, da folk ofte har brukt tvilsomme metoder for å få dem, men jeg synes det var det beste med MW2. Såpass ubalansert som det spillet er synes jeg det er veldig deilig å kunne vinne av og til selv om laget mitt består av idioter og fienden er feige (begge deler er jo tilfelle 9/10 runder). Ikke mye som kan måle seg med å få en 6-7 kills, harrierkills, et par kills til, chopper, enda en 3-4 kills etter den, og så nuke, og vite at du har fått til det uten å sitte i et hjørne med wallhack eller g18 akimbo. Uten nukes vil man nødvendigvis tape om laget er idioter, selv om man har en kjemperunde selv (kanskje med unntak av TDM, hvor det går an å få halvparten av poengene selv uten noen hjelp fra laget).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

uff uff uff, mister mer og mer håp for mw3 jo mer jeg leser om det :( Hadde håpt mw3 skulle rette opp cod etter black ops tragedien! Ser ut som det blir mer bf3 (ingen fanboy btw!) på PC enn mw3 på xbox, og jeg er mer glad i å ligge i sofaen og spille xbox, enn å sitte på trestolen og spille pc...

 

Får håpe survival mode blir bra i hvertfall, for mp har jeg nesten gitt opp...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

uff uff uff, mister mer og mer håp for mw3 jo mer jeg leser om det :( Hadde håpt mw3 skulle rette opp cod etter black ops tragedien! Ser ut som det blir mer bf3 (ingen fanboy btw!) på PC enn mw3 på xbox, og jeg er mer glad i å ligge i sofaen og spille xbox, enn å sitte på trestolen og spille pc...

 

Får håpe survival mode blir bra i hvertfall, for mp har jeg nesten gitt opp...

Syntes Black Ops var et flott spill jeg, yndlingen min hvertfall. Menmen, blir forsåvidt smak og behag. *NOTE* Det som ødelagte mye på black ops var jo nettopp hit detection, som de har bekreftet (?) at det var pga Theater Mode.

Lenke til kommentar

uff uff uff, mister mer og mer håp for mw3 jo mer jeg leser om det :( Hadde håpt mw3 skulle rette opp cod etter black ops tragedien! Ser ut som det blir mer bf3 (ingen fanboy btw!) på PC enn mw3 på xbox, og jeg er mer glad i å ligge i sofaen og spille xbox, enn å sitte på trestolen og spille pc...

 

Får håpe survival mode blir bra i hvertfall, for mp har jeg nesten gitt opp...

*NOTE* Det som ødelagte mye på black ops var jo nettopp hit detection, som de har bekreftet (?) at det var pga Theater Mode.

Link? Kan du eventuelt forklare?

Lenke til kommentar

Hit detection. Verdens verste hitdetection. Når spillet er så MP sentrert som det er ødelegger det alt. På konsoll føltes det som du spilte på 2 bar linje konstant. Spillet i seg selv var det ikke noe galt med. Iallefall de 2 prestigene jeg orket å fullføre før jeg pakket dritten bort.

 

@alo94 stikk bare innom the offesielle forumet. Er en gedigen tråd der som forklarer veldig spesifikt hvorfor det er ødelagt.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hit detection. Verdens verste hitdetection. Når spillet er så MP sentrert som det er ødelegger det alt. På konsoll føltes det som du spilte på 2 bar linje konstant. Spillet i seg selv var det ikke noe galt med. Iallefall de 2 prestigene jeg orket å fullføre før jeg pakket dritten bort.

 

@alo94 stikk bare innom the offesielle forumet. Er en gedigen tråd der som forklarer veldig spesifikt hvorfor det er ødelagt.

Når jeg spiller public har jeg konstant 4 bar, men hver eneste gang det blir spansk host så ryker alt til helvete og han eter 300 kuler hver gang. Ellers pleier det egentlig å gå helt fint, ikke perfekt men ikke så mye å klage på heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...