Gå til innhold

Hvem er Norges beste i skytespill? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Om man skal ha et 1on1 spill i FPS, så er det kun Quakelive som gjelder. Er ikke tilfeldig at det har blitt et av verdens største spill innen FPS, og at det er 100% skillbasert.

 

er en smakebit for dem som vil se en skikkelig fet fragmovie.

Turneringene spilles også 1on1.

 

Crysis går under katerogien "Grafikk > gameplay" for min del, men så er jo jeg en 1,6 spiller også..

Lenke til kommentar

Måtte melde meg på her ja. Nærme eksamen, men 30 min på de oppsatte datoene skal jeg pinadø ta meg tid til.

 

Vant faktisk en runde 2v2 Crash Site mot det beste laget på ESL atm her om dagen. Vi har meldt oss på begge to, Wrulor og Polly_Ester. Blir phun!

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Utrolig ukul ide å sette opp 1v1 turnering i FPS. De aller fleste driter jo en lang vei i 1v1 når det gjelder fps, for ikke å snakke om at ikke så mange har Crysis 2.

Dummeste jeg har hørt på en stund...

 

Hvorfor dere kjører crysis 2 og har en ide om at det må være nye spill fatter jeg dog ikke, kjør noe som faktisk er lagd for 1on1, og som krever de mest basice ting i duels, aim, movement, brains og matte (type timing, beregne hvor mye hp motsander har osv..), kjør noe quake eller noe slikt som faktisk er lagd for duels og dette kunne faktisk blitt morsomt..

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Hadde gamer.no hatt CoD4 Promod turnering hadde jo det vært awesome ettersom Cod4 er det eneste (gtfo haters) kompetetive Cod spillet dog bare ved bruk av promod.

 

Har selv ikke spilt cod4 siden i høst så vet ikke hvordan scenen er der mer, men ar hørt at den norske Cod4 scenen har merkbart vokst.

 

 

Edit: tilbakestående settning.

 

Fikk nettopp 190 kills og 61death på Cod4 crossfire :D pics I got :p

Lenke til kommentar

Enig, 1v1 er den ultimate test i skills i fps.

 

Men tror ikke quake live er et av de største fpsene. Om det er vil jeg ha kilde =P

Quake er det største 1v1 FPS competitive spillet.

 

Ja, men det var ikke serien quake som ble nevnt her, men spesefikt quakelive.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Quakelive er stort, virkelig. Er bare å

så får du se hva jeg snakker om.

Når det kommer til 1v1 fps spill, vil jeg si det er det største og beste.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk sutrer om. Crysis 2 er epic og liker man det ikke så la vær å melde seg på. Finnes utallige Quake, MW2, Black Ops og MW turneringer der ute.

Crysis 2 gir med nanosuiten FPS-spill en ny dimmensjon av taktiske muligheter.

Etterlyser dog litt nærmere reglement. Perks? Attachments? Banned weapons? Skjer ved disconnect osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Husker jeg var så god i medal of honor breaktrugh at jeg ble kasta ut av omtrent alle servere jeg joina bak in the days.

Men ettersom at jeg er syk og slikt tror ikke jeg at jeg orker å bli med nå. Vært syk lenge(flere år) og håper på bedring. Livsstilsykdom jeg har fått av gaming.

Ettersom Crysis har ulike sånne småting en kan bruke til sin fordel blir jo liksom spillet litt stein saks og papir om en overlever eller ikke.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Om man skal ha et 1on1 spill i FPS, så er det kun Quakelive som gjelder. Er ikke tilfeldig at det har blitt et av verdens største spill innen FPS, og at det er 100% skillbasert.

er en smakebit for dem som vil se en skikkelig fet fragmovie. Turneringene spilles også 1on1. Crysis går under katerogien "Grafikk > gameplay" for min del, men så er jo jeg en 1,6 spiller også..

Hadde nok deltatt om det hadde vært Quake Live, men jeg gidder ikke kjøpe et spill bare for én turnering.

Lenke til kommentar

Om man skal ha et 1on1 spill i FPS, så er det kun Quakelive som gjelder. Er ikke tilfeldig at det har blitt et av verdens største spill innen FPS, og at det er 100% skillbasert.

 

er en smakebit for dem som vil se en skikkelig fet fragmovie.

Turneringene spilles også 1on1.

 

Crysis går under katerogien "Grafikk > gameplay" for min del, men så er jo jeg en 1,6 spiller også..

Helt enig med deg der. Stusset også lit over at det var i Crysis 2, selv om det var et bra tiltak. Kan ikke si jeg har spilt Crysis 2 så mye. - Var liksom ikke så mye vits når det til tider var mindre visuelt overveldende enn eneren og dette atpåtil 3 og et halvt år senere i et mindre hardware takserende bymiljø!

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt usikker her. Når skal man liksom få vite hvilken bracket man er i? Fem minutter igjen til start, og ingen av brackets'ene er fyllt opp. Hvordan får man dessuten vite passordet til serveren man skal på? Via PM? I forhold til at det står "ALT du trenger å vite" i artikkelen, så synes jeg ikke akkurat jeg har fått svar på særlig mange spørsmål jeg har ved å lese artikkelen, eller regelsettet.

 

Edit: Never mind, fant ut om irc-kanalen nå.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Utrolig bra at noen tar initiativ til noe slikt som det her i Norge. Applaus for det. Men, når det så videre er snakk om "Norges beste i skytespill", blir ikke det litt feil? Personlig ville jeg ansett et spill med lite annet enn vanlige våpen (AK, M4, en pistol eller to, kniv og granater), et sikte og en motstander å skyte på mer som en reell tevling hvor den beste skal kåres. Føler at med alle de diverse perks i Crysis 2 så blir den biten litt borte. :/ dessuten er det 1000 ganger flere som eier en versjon av COD eller CS:S. (sistnevnte hadde det forresten vært utrolig kult med en turnering i) Og det tallet 1000 ganger flere er fullstendig uten kilder, uten referansepunkter overhodet, bare en måte å uttrykke seg på :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk sutrer om. Crysis 2 er epic og liker man det ikke så la vær å melde seg på. Finnes utallige Quake, MW2, Black Ops og MW turneringer der ute.

Crysis 2 gir med nanosuiten FPS-spill en ny dimmensjon av taktiske muligheter.

Etterlyser dog litt nærmere reglement. Perks? Attachments? Banned weapons? Skjer ved disconnect osv.

Beste argumentet på jord.

 

At Quake (world, 2 eller live) ikke er valgt er egentlig bare snålt, tror det er mange som ikke gidder å melde seg på her, bare fordi de ikke har crysis 2 og gidder ikke bruke penger på det bare for denne konkuransen. Quakelive er gratis, quake world er også gratis (vet ikke helt om det krever at du har quake for å spille det da..) og i og med at det er et spill som er optimalisert for 1on1 så sier det seg selv at det hadde vært et bedre valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...