Gå til innhold

BFBC2 og Lyse altibox oppgradering


Anbefalte innlegg

Har Altibox hjemme og Lyse holder på og oppdaterer hastigheten hos kundene. Her har vi gått fra 15/15 mb til 40/40 mb linje.

 

Jeg har allikevel lagt merke til at BFBC2 går senere nå, pingen eller latency vet ikke hva som blir vist har i snitt blir dobbel så høy som den var før oppgraderingen, den pleide å være ca 49-80 men nå er det 110-200. Jeg merker også at det går endel tregere, vanskeligere å sikte skikkelig osv. Jeg har spilt både på Svenske, Norske servere osv.

 

Jeg har prøvd både BFBC2 og BFBC2:Vietnam og det er det samme, når jeg prøvde L4D så er pingen god, ligger rundt 35

 

Kanskje jeg skulle ha postet på nettverk forumet (den kan godt flyttes) men siden dette ser ut til å være BFBC2 spesifikt så poster jeg her.

 

Har forresten en D-Link DIR-655 ruter.

 

Noen andre BFBC2 spillere som har Altibox fra Lyse som har merket noe?

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett om du har 1mbps linje eller 100mbps, så betyr det ikke nødvendigvis at du vil få noe bedre ping. Pingen er jo hvor lang tid det tar før du sender en kommando, til serveren mottar den. Så da er alt avhengig av routinga til ISPen din.

 

Pingen skal ikke påvirke hvordan du sikter i spillet.

Lenke til kommentar

Har selv gått fra 10 -> 25. Merker kanskje bittelitt mer laggy enn tidligere. Skjønt jeg har ikke spillt på ca 4-5 mdn. så om jeg husker feil..

 

Pingen påvirker kanskje ikke hvor du sikter, men det påvirker jaggu om det du sikter på er der når kulene registreres.

Har du prøvd å slå av og på alle routerene/Altibox sentralen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...