Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19 år gammel jomfru, deppa og forvirret!


Anbefalte innlegg

Heisann forum,

 

Hver gang jeg leser om folk som mister jomfrudommen rundt 16 og tidligere blir jeg veldig deppa.

Det føles ut som jeg har gått glipp av noe, selv når alle loddene var på min side da.

 

Når jeg var 16 hadde jeg mange sjangser, men var aldri modig nok til å ta dem.

Det er frustrerende og tenke på hver dag.

 

Jeg forstår heller ikke hvorfor, jeg er attraktiv, smart og morsom.

Iallfall etter hva jeg har hørt - Hvorfor har alle rundt meg klart seg, men ikke jeg?

 

Jeg trenger råd, har flyttet til Oslo og skal begynne på tredje vidregående.

Hvordan skal jeg klare dette uten noen bekjente?

 

Jeg vet det må skje snart, klarer ikke å holde ut lengre.

Jeg har så mye kjærlighet å gi men ingen mottakere.

 

Alt jeg har drømt om siden jeg først startet med puberteten er å elske en annen.

 

Postet av anonym: 2f67b71d4c45347521421d60f33548e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke finner noen jevnaldere innen sommeren er ferdig... Funker nakenprat.no?

Altid drømt om en eldre kvinne som sexvenn.

 

Postet av anonym: 6c7b7d186daeceb75922eb4dc95bf88a

 

Mitt beste tips er å trene med både høyre og venstre arm hjemme, og gå ut og ha det gøy med folk etterpå.

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Jeg forstår heller ikke hvorfor, jeg er attraktiv, smart og morsom.

Iallfall etter hva jeg har hørt - Hvorfor har alle rundt meg klart seg, men ikke jeg?

Å miste jomfrudommen i en alder av 16 år har ingenting med å "klare seg" å gjøre, og du er kun 19 år. Det er faktisk ikke så unormalt å være jomfru når man er 19 år som de fleste gutter tror. Jeg lurer på om gjennomsnittet for norske gutter ligge no på din alder, så jeg vil si det er ganske normalt.

 

Trøst deg med at sex med personer du ikke har følelser for aldri i verden vil være like godt som de du har følelser for. På den måten blir det ekstra spesielt om du møter en spesiell jente og gjør det for første gang med henne. Alt for mange gutter har et løssluppent syn på seksualitet og at dette er noe man skal dele med mange jenter og at det er "fett" å miste jomfrudommen tidlig å ha bøttevis med erfaring i en alder av 20 år. Det er ikke unormalt å ha erfaring som 20-åring, men det er også langt i fra uvanlig å ikke ha det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er i samme båt som deg trådstarter. Bare at jeg aldri fikk noen sjangser når jeg var 16. Pluss at jeg er uattraktiv, under gjennomsnittet smart og har sær humor.

 

What to do?

 

Postet av anonym: 61f166079f937bbc13ad0a6a06705443

 

 

Du kan jo alltids starte med å bli attraktiv, og få bra humor? Null stress!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tok sin tid for meg også, var vel 18-19. Trodde aldri det skulle skje, og var irritert på meg selv pga det. ser på meg selv som en helt ok fyr egentlig, med god selvtillit, humor som er helt perfekt (i mine øyne), hadde mange gode venner og flørta regelmessig med jenter. første gangen jeg rota med ei jente var for snart et år siden (er 19 nå), og nå har jeg ikke telling lenger. Plutselig eskalerte det også seksuelt, og jeg har ikke sett meg tilbake siden. You'll get there, vet det er dritt å vente, men for å være helt ærlig .. Sex har skuffa meg! Var absolutt ikke verdt bryet det var å "vente" på det. Men uansett hva du synes, you'll get there. Og du kommer ikke til å se deg tilbake! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

mja som en sen debutant selv så ville jeg si at det er ingen skam i å vente, men og dette er et stort men. Ikke vent for lenge. Du taper en del på det i form av erfaring. Da snakker jeg ikke om sex positurer etc, men i hvordan du sjekker opp det motsatte kjønn. Du kan ende opp med å bli psykisk utviklingshemmet på sjekke fronten om du venter for lenge.

 

Er så mange feil man kommer til å gjøre og lære av. Og da er det bedre at man starter den prosessen relativt tidlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk en nokså stor andel gutter (og jenter) som er jomfru i en alder av 19 år, så det er ingenting å "skjemmes" over i hvert fall.

 

Ikke stress noe med det, men prøv heller å sette deg inn i teknikker som gjør deg i stand til å tilfredsstille jenta første gangen. Lær deg bruk av fingre og tunge, så vil de tro du er en erfaren elsker.

 

Nyt livet - ta det som det kommer!

Lenke til kommentar

Er i samme båt som deg trådstarter. Bare at jeg aldri fikk noen sjangser når jeg var 16. Pluss at jeg er uattraktiv, under gjennomsnittet smart og har sær humor.

 

What to do?

 

Postet av anonym: 61f166079f937bbc13ad0a6a06705443

 

 

Du kan jo alltids starte med å bli attraktiv, og få bra humor? Null stress!

 

Jeg tror du vant tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, leste ikke inlegget ditt, kun tittelen. Jeg skjønner at du er fortvilet og deppa osv. Men jeg ville bare informere om at det er også vanlig å være 19 år og mer uten å ha hatt sex. Du tror kansje at de fleste av vennene dine har hatt det allerede. Kansje er det slik, kansje ikke?

 

Men i USA var det en slags jomfru-trend. Svært mange ( Over 18 ) Er jomfruer. Det var rekordmange. ( Det kunne også hende at dette kunne komme til norge også? )

Husker dessverre ikke hva denne artikkelen heter, men visst du er interessert i å lese den, kan du forsøke å søke på google på "Jomfruer USA", "Rekordmange jomfruer USA" eller Jomfrutrend USA"

 

Lykke til, og spar deg :) Ikke vær bekymret, du vil nok ikke angre, og jeg tror du vil ha en fantastisk nytelse av ditt første samleie når det først kommer. Jeg vil oppfordre deg til å vente lenger, og spare deg til en som virkelig elsker deg, ikke til en, kun for å få det bort!

Du kan jo kansje snakke med en helsesøster?

Igjen, mye lykke til. God Helg.

Lenke til kommentar

Sitter i litt av samme bås, tenkte det var greit å bare poste her istede for å lage en ny tråd. Håper dere ikke har noe imot en bump.

 

Er selv blitt 19år og jomfru og merker det begynner å svi litt. Hadde alltid en klar grense på 18år angående å miste jomfrudommen, og trodde egentlig aldri jeg skulle gå over. Jeg har ikke hatt så utrolig mange sjanser, men vet om ivertfall 2 tilfeller som jeg kunne fått meg noe. Problemet er at jeg ikke likte disse jentene noe særlig og fikk meg ikke til å, ja knulle dem rett og slett. Nå i ettertid angrer jeg ganske sykt på at jeg ikke bare gjorde det, for det begynner å bli litt pyton å være jomfru. Venner og folk jeg vet om som jeg aldri skulle tro skulle få seg et knull har alle klart å finne seg ei i løpet av de siste årene, mens jeg bare ikke klarer å "komme i land". Problemet er også litt at det ikke kommer så mange sjanser i løpet av året og når jeg først får en så fucker jeg det opp.

 

Jeg er heller ikke sånn spesiell super kjekk, så jeg klarer liksom ikke å bare plukke opp ei fra byen. Hele situasjonen begynner å bli litt frustrerende egentlig. Jeg vil ikke bare ha sex med den første stygge jenta jeg møter, samtidig så er det vanskelig å finne noen litt spesielle. Med spesiell så mener jeg ikke at jeg sitter å venter på "True love", bare ei litt søt og hyggelig jente som er interessert i hooke up.

 

Jeg har ikke lyvd til noen av mine nærmeste venner angående jomfrudommen, men det begynner å bli en stund siden vi snakket om det så jeg vet ikke helt hva de tror og sånt lengre. Jeg merker jeg freaker litt ut hver gang det blir snakk om sex og folk skal til å leke "Jeg har aldri..." på fester og lignende. Huff, klage, klage, klage, men det er bare jeg som kan gjøre noe med problemet.

 

Postet av anonym: 528fd319806eec30679c834d6ea68957

 

 

 

 

 

Postet av anonym: 528fd319806eec30679c834d6ea68957

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...