Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

5 år siden jeg har hadde sex. Hva med deg?


Anbefalte innlegg

Jeg er en normal, oppegående mann (36 år) med et relativt godt utseende. Det er nå 5 år siden jeg har hatt sex. Har hatt sex med rundt 25 jenter. Har også vært i lengre forhold, hvor jeg har holdt meg til den ene partneren.

 

Betrakter meg ikke selv som aseksuell. Tror at det faktisk finnes en del som ikke har sex over lengre perioder (år), men at dette sjelden kommer frem i lyset. Redselen for å bli latterliggjort og et press om å ha et vellykked og godt sexliv tror jeg er noe av årsaken.

 

Hva med deg? Er det noen her som ikke har hatt sex på lang tid? Ønsker seriøse svar, om mulig. Ønsker å starte en debatt, og finne ut hvor tabu det egentlig er å ikke ha sex.

 

Postet av anonym: 6d3fda6dbc70466a5283bb1bf30f3baa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare to dager siden sist (natt til søndag etter en herlig kveld på byen). :new_woot:

 

2011 har så langt vært et fint år for single meg. Har vært singel i ganske mange år nå og er veldig keen på et forhold, men ikke lett å finne "drømmejenta".

Lenke til kommentar

Tre uker siden sist. Tre uker og en dag.

 

Har ikke vandret så lenge uten sex siden jeg ble seksuelt aktiv, men nå er det bare tre døgn igjen. Geografiske hindringer er bajs, men heldigvis ekstremt midlertidig! :D

 

Det er ikke så tabu å ikke ha sex, men jeg skjønner ikke hvorfor du setter deg selv i den situasjonen. Du trenger jo ikke nødvendigvis en kjæreste, men pulevenninner?

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvorfor det er tabu. Spesielt på et forum (nødvendigheten å ha anonym bruker). Jeg har en kamerat som ikke har noe problem med å være åpen til venner om at han er jomfru, han er 19.

 

Selv så hadde jeg det moro i helga, så ganske heldig der.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Kan godt bryte tabuen jeg. Hadde vel sist sex i fjor vinter, altså for kanskje 7 måneder siden. Fyller snart 22.

 

Tror nok mange har et eller annet bilde av at det er kjempeviktig å ha sex ofte, mest grunnet amerikanske filmer og seriers fokus på akkurat dette. Er ikke selv i noe hig etter å pule noen. Hvis jeg møter en jente jeg faktisk liker på byen er jo det digg og kult, men det er ikke sånn at jeg når klokka nærmer seg to prøver meg på alt som går av burugler.

 

Er mye lenger siden jeg var på en date, det ser jeg på som flauere.

Lenke til kommentar

var vel i 20 åra før jeg hadde sex første gang. Etter det gikk jeg litt i overdrive og hadde litt for mye over noen år. Angra veldig på at jeg venta så lenge. uten å gå så mye inn i min historie kan jeg si at det var ganske mange år fylt med hvite løgner. Man lot ofte påstander om at man hadde hooka up med X eller Y stå ubekrefta men ikke avkrefta.

 

å ikke ha sex er ikke noe man skryter av, men opplever ikke at jeg ble dissa med, bare en slags udnerfortståtthet at det å ikke ha sex antyder at man ikke er attraktiv/kul/mannlig/sexy. Man havner liksom i en situasjon om hvorfor man ikke har sex. Det må liksom være noe galt med deg om du ikke har sex.

 

edit.

kan jo si at jeg ikke så på det som det store problemet å ikke ha sex før jeg hadde det, men oppdaga jo at plutselig ble 2 måneder uten sex ille. Det ga seg etterhvert, men ser hvordan det kan ha virket på andre som har mye sex når jeg ikke hadde det. Når du har sex abstinens så virker det jo ganske bad og når noen fortelelr deg at de har gått uten sex i måneder til år så må jo det være enda værre. kanskje der tabuet oppstår.

Endret av J-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5 minutter :p

Men for å svare litt mer saklig så er det helt klart et tabu omkring det å ikke ha sex. Var selv jomfru lenge, og fikk smake litt(les:MYE) på det da.

 

Haha! og det første du gjorde var å logge deg på for å fortelle?

 

Sexlivet er individuelt, og varierer fra person til person. Bedre å holde kjeft om det enn å skryte på seg noe.

tabooo :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...