Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

5 år siden jeg har hadde sex. Hva med deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt anna med jenter :)

 

Leste en sånn greie på facebook for en stund siden;

 

En god nøkkel kan låse opp mange låser, men en lås som opnest av mange nøkler er en dårlig lås :p

 

Moro, ikke minst bra!

Ikke la kvinnene bli for kjepphøye, for mange feminister.

Lenke til kommentar

Er 15 nå jeg, og har aldri hatt seg, så jeg har gått lengre enn deg! :) ( JOKE ) xD

Menne altså... Fra spøk til alvår.

 

Jeg tror mange går lenge uten å ha sex, men noen har sex ofte ( altså at det er svært forsjellig. Visst jeg var deg, ville jeg hatt veldig lyst på sex :)

Menne, visst du er i ett forhold er det vel bare å kjøre på eller? xD

 

Å Ikke ha sex ( selv om jeg ikke har erfart det ) På lang tid, hørest ganske.. kjipt ut, synest jeg. Håper du får mye sex fremover da. Lykke til og God Helg!

 

( Vi kan jo treffest i helgen, eller? - ( JOKE :D )

 

Og du poster, fordi?

 

Er for tiden i et forhold, men gikk en stund før jeg ble sammen med henne. Men merker en stor forskjell på før og nå. Sex fører ofte med seg ønsket om mer sex, samtidig som det fører til selvtillit rundt nettopp sex. Merker selv at en uke uten sex nå blir hardt, selv om det høres rart ut. Mer sex = bedre mojo

 

Postet av anonym: 11c2d57acc8068ca36e953f41726a5b4

Lenke til kommentar

Moro, ikke minst bra!

Ikke la kvinnene bli for kjepphøye, for mange feminister.

Enten er du et troll, eller så har du et kvinnesyn som ikke ligner grisen.

 

Hilsen ikke-feminist.

 

 

On topic: Det er vel rundt et halvt år siden sist nå, har rett og slett ikke møtt noen jeg har likt godt nok siden da.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Ser at trådstarter ville ha en seriøs diskusjon, og da er det litt for dumt med alle de som kommer og skryter av at de hadde sex for fem minutter - halvtime siden. "Hva med deg?"-delen av trådnavnet tror jeg var ment som et retorisk spørsmål, i beste fall bokstavelig for de som faktisk har gått årevis uten sex.

 

Trådstarter:

Jeg får inntrykk av at du ikke har noe særlig problem med å gå så lenge uten sex. Er dette et bevisst valg fra din side? Om det er tilfellet, hvorfor føler du da at du må bruke en anonym bruker for å snakke om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ser at trådstarter ville ha en seriøs diskusjon, og da er det litt for dumt med alle de som kommer og skryter av at de hadde sex for fem minutter - halvtime siden. "Hva med deg?"-delen av trådnavnet tror jeg var ment som et retorisk spørsmål, i beste fall bokstavelig for de som faktisk har gått årevis uten sex.

 

Trådstarter:

Jeg får inntrykk av at du ikke har noe særlig problem med å gå så lenge uten sex. Er dette et bevisst valg fra din side? Om det er tilfellet, hvorfor føler du da at du må bruke en anonym bruker for å snakke om det?

 

Hei.

Vel, problem og problem med å gå så lenge uten sex... Kjenner det begynner å klø litt mellom beina:)

Dette er mer eller mindre et bevisst valg fra min side ja. Private omstendigheter gjorde at jeg tok et valg for 5 år siden om å holde meg unna damer og forhold.

 

Godt spørsmål om hvorfor jeg velger å være anonym. Tror nok selv jeg skammer meg litt (mye) over å ha gått uten sex så lenge. For meg er det faktisk et stort tabu, spesielt når jeg faktisk i utgangspunktet ikke har vanskelig med å komme i kontakt med damer. Folk rundt meg lurer fælt på hvorfor jeg har tatt dette valget, og jeg gir dem da en ærlig forklaring. De forstår da mitt valg.

 

Setter stor pris på de seriøse svarene.

 

Hilsen trådstarter

 

Postet av anonym: 6d3fda6dbc70466a5283bb1bf30f3baa

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at sex i og for seg er det viktigste i verden. Jeg klarer meg helt fint uten, så lenge jeg ikke har en partner. Er ikke typen som jakter damer på byn, og er ikke interessert i mye dårlig sex men vil ha bedre, mer følelsesmessig og mer tilfredsstillende sex med en person jeg er oppriktig glad i. Betyr det at jeg må vente litt, så får det stå til;)

 

Forresten fem måneder siden jeg hadde sex sist, da i mitt tidligere forhold.

Lenke til kommentar

Sånn som jeg leser det så er vel greia at TS ikke føler at han trenger sex og derfor ikke har det heller, men føler at han "burde" ha det og at det å frivillig gå uten sex er tabu i et veldig sexorientert samfunn.

 

Personlig så syntes jeg det høres digg ut å ikke ha disse driftene.

Jeg er selv i en litt anderledes situasjon der jeg mentalt ikke vil ha sex, men kroppslige drifter tar overhånd så jeg går vel stort sett ikke mer enn 1-2 uker uten.

Jeg prøver å la være. Prøver å unngå situasjoner som kan føre til sex. Trekker meg gjerne først unna om sjansen byr seg, men de helvetes driftene dytter meg tilbake hver eneste gang.

Vet ikke hvorfor jeg gjør dette, og føler vel egentlig at jeg ikke fungerer helt optimalt på mentalt plan, men ønsker virkelig at jeg bare kunne stenge hele sexdriften og leve i lykkelig viten om at jeg ikke lenger blir styrt av snabben.

 

Noen andre som har det slik?

 

Er mann 24 og poster som anonym da jeg føler at dette er enda mer tabu enn å leve i frivillig sølibat.

 

Postet av anonym: 9ccaa9857cc9031bbb2f33543aba6d63

Lenke til kommentar

Off topic:

Selvfølgelig er det det.

Når TS spørr om sist gang vi hadde sex så er det som regel bare de som har hatt sex som svarer.

 

On topic:

Sist gang var på Lørdag.

Da tror jeg jaggu du misforsto åpningsinnlegget like mye som alle andre her...

Hva med deg? Er det noen her som ikke har hatt sex på lang tid? Ønsker seriøse svar, om mulig. Ønsker å starte en debatt, og finne ut hvor tabu det egentlig er å ikke ha sex.

Det TS prøvde å få frem var en debatt eller diskusjon rundt et påstått tabu. Som noen i noen av de første svarene påsto at ikke eksisterte, men som man tydelig kan se at eksisterer gjennom det nesten totale fraværet av andre brukere som innrømmer at det er lenge siden de hadde sex.

 

Jeg vil faktisk tørre å påstå at ALLE innlegg fra folk som bare poster for å si at de hadde sex innenfor de siste 6 månedene, eller kanskje til og med 12 månedene, er off topic.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...