Gå til innhold

PL: 24.04.2011 Bolton v Arsenal, Reebok Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, dette laget, Arsenal FC, er så trist og bedritent at jeg ikke klarer å bli mer skuffet denne sesongen. I det jeg starter DENNE setningen scorer Cohen seiersmålet i tillegg. Wenger har mistet grepet, hans taktikk med småbarn har feilet totalt samt at det er en hel haug med spillere i dette laget som bare kan pelle seg til helvete. Wilshere, Sczszesny, RvP, Vermaelen og Ramsey er pdd. de eneste jeg ønsker skal være igjen i klubben etter sommern.

 

Og med det mener jeg klubben har godt av et manager-bytte. Wenger har gjort mye bra... for mange år siden, nå er det slutt.

Endret av makkaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tide med et managerskifte. Jeg håper faktisk at vi havner utenfor topp 4. Dette er bare for dårlig.

 

Flere av spillerne som spilte i dag må selges. Nasri og Fabregas kommer nok til å forlate det synkede skipet uansett. Clichy kan dra til helvette. Det samme kan Arshavin.

Lenke til kommentar

Dette er så ufortjent. Makan til ufortjent. Fy FAEN.. Tenk på hva som kunne skjedd om Nasri hadde satt den gigantiske sjansen sin. Blir trist av å se Wenger på sidelinjen. En rolig og sindig mann som mister grepet på den måten er bare tragisk.

 

Hva om Bolton hadde putta på straffen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er så ufortjent. Makan til ufortjent. Fy FAEN.. Tenk på hva som kunne skjedd om Nasri hadde satt den gigantiske sjansen sin. Blir trist av å se Wenger på sidelinjen. En rolig og sindig mann som mister grepet på den måten er bare tragisk.

 

Wenger må legge opp. Ikke lenge til han for hjerteinnfarkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På tide med et managerskifte. Jeg håper faktisk at vi havner utenfor topp 4. Dette er bare for dårlig.

 

Flere av spillerne som spilte i dag må selges. Nasri og Fabregas kommer nok til å forlate det synkede skipet uansett. Clichy kan dra til helvette. Det samme kan Arshavin.

Arsenal kan fortsatt vinne ligaen, og kommer til å gruse stakkars lille United som aldri vinner bortekamper på Emirates.

Lenke til kommentar

På tide med et managerskifte. Jeg håper faktisk at vi havner utenfor topp 4. Dette er bare for dårlig.

 

Flere av spillerne som spilte i dag må selges. Nasri og Fabregas kommer nok til å forlate det synkede skipet uansett. Clichy kan dra til helvette. Det samme kan Arshavin.

Arsenal kan fortsatt vinne ligaen, og kommer til å gruse stakkars lille United som aldri vinner bortekamper på Emirates.

 

Nei, vinne ligaen har vært 100% umulig siden Kuyt scorte på straffe. Det eneste det står på nå er å prøve å kjempe for å komme på 4. plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...