Gå til innhold

PL: 24.04.2011 Bolton v Arsenal, Reebok Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

 

Arsenal kan fortsatt vinne ligaen, og kommer til å gruse stakkars lille United som aldri vinner bortekamper på Emirates.

 

Bare for å ha det klart ditt lille troll, så har United vunnet siste 3 bortekamper på Emirates.

Unnskyld det hadde jeg visst helt glemt. Ja da må vel kampen være helt avgjort da, siden United har vunnet der 3 ganger på rad...

5 seiere borte er ikke en ligavinner verdig.

Endret av Saitek1236456
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Arsenal kan fortsatt vinne ligaen, og kommer til å gruse stakkars lille United som aldri vinner bortekamper på Emirates.

 

Bare for å ha det klart ditt lille troll, så har United vunnet siste 3 bortekamper på Emirates.

Unnskyld det hadde jeg visst helt glemt. Ja da må vel kampen være helt avgjort da, siden United har vunnet der 3 ganger på rad...

5 seiere borte er ikke en ligavinner verdig.

 

Jeg har ikke sagt at kampen er avgjort, bare poengterer fakta ettersom du bare spyr drit og galle over dette forumet.

Lenke til kommentar

Behold Bendtner neste år. Gi ham det han vil ha for å bli. Vi kan ikke beholde Chamakh og selge Bendtner. Det blir bare feil. Selg Chamakh. Mannen innehar absolutt ingen kvaliteter. Han er lavere enn Rvp, kan ikke skyte, har dårligere touch enn Kuyt og NULL spillerforståelse. Misforstå meg rett: Jeg ser gjerne at Bendtner drar fra klubben, men at vi skal beholde Chamakh på bekostning av Bendtner blir jo bare feil. Fabregas fortjener ikke være i denne klubben lengre. Takk for alt, Cesc, men jeg unner deg ikke dette her mer. Nasri kommer vel også til å dra vekk fra dette synkende skipet. Clichy kan dra til.. et annet sted. Om det er Spania, Italia, Saudi-Arabia eller Helvete driter jeg langt i, så lenge han bare kommer seg langt, laangt vekk. Det han driver på med kan irritere en stein.

 

Wenger bærer også tydelig preg av dette. Laget han har bygd opp og hatt klokkeklar tro på skal bli et mesterlag feiler igjen, og alt går i grus. Nå MÅ noe skje på overgangsmarkedet. Inn med kvalitet, kvalitet og kvalitet. Vi har nok av unger å ta av fra egen stall nå. Vær så snill å kjøp noe kvalitet. Jeg er så forbanna nå. Beklager skrivefeil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...