Gå til innhold

PL: 24.04.2011 Bolton v Arsenal, Reebok Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

24.04.2011

Bolton Wanderers - Arsenal

Premier League

17:00 @ Reebok Stadium

 

arsenal-vs-bolton-2010.jpg

 

Bolton news:

Mark Davies har en mulighet til å starte etter å ha kommet tilbake fra en ankelskade. Sam Ricketts, Sean Davis og Stuart Holdon er langtidsskadde.

 

Forventet startoppstilling:

 

Jussi Jääskeläinen

Grétar Steinsson - Gary Cahill - Zat Knight - Marcos Alonso

Chung-Yong Lee - Fabrice Muamba - Martin Petrov

Kevin Davies - Daniel Sturridge - Johan Elmander

 

-----------------------------------------

 

Arsenal news:

Abou Diaby er ute med en strekkskade, så alt tyder på at Jack Wilshere returnerer til startelleveren etter å ha blitt hvilt mot Tottenham. Ellers er det bare Lukasz Fabianski som er ute.

 

Forventet startoppstilling:

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gäel Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er verdt å nevne at Arsenal har vunnet åtte kamper på rad mot Bolton. De spiller en form for fotball som gjør at de etterlater seg rom som vi kan utnytte. Selv om Bolton har prestert overraskende bra denne sesongen, tror jeg vi kommer til å slå dem uten store problemer på søndag. Vi vinner 2-0. Robin van Persie, mannen med 14 mål og 3 assists på sine 12 siste PL-kamper, scorer minst ett.

Lenke til kommentar

På tide med seier, men jeg er litt redd for at luften kan ha gått ut av ballongen nå. PL er utenfor rekkevidde og Chelsea har tatt oss igjen. Laget er vel fokusert på å berge CL plass forhåpentligvis.

 

Dog viste gutta gode takter fremover på banen selv om bakover er katastrofalt dårlig.

 

Satser på en 2-1 seier her.

Lenke til kommentar

Det er verdt å nevne at Arsenal har vunnet åtte kamper på rad mot Bolton. De spiller en form for fotball som gjør at de etterlater seg rom som vi kan utnytte. Selv om Bolton har prestert overraskende bra denne sesongen, tror jeg vi kommer til å slå dem uten store problemer på søndag. Vi vinner 2-0. Robin van Persie, mannen med 14 mål og 3 assists på sine 12 siste PL-kamper, scorer minst ett.

I tillegg er vi best i ligaen på bortebane, samt at vi er ubeseiret på 16 PL-kamper. Alt ligger til rette for tre poeng, men noe sier meg at presset nok en gang taper oss to nødvendige poeng.

Lenke til kommentar

Det er verdt å nevne at Arsenal har vunnet åtte kamper på rad mot Bolton. De spiller en form for fotball som gjør at de etterlater seg rom som vi kan utnytte. Selv om Bolton har prestert overraskende bra denne sesongen, tror jeg vi kommer til å slå dem uten store problemer på søndag. Vi vinner 2-0. Robin van Persie, mannen med 14 mål og 3 assists på sine 12 siste PL-kamper, scorer minst ett.

I tillegg er vi best i ligaen på bortebane, samt at vi er ubeseiret på 16 PL-kamper. Alt ligger til rette for tre poeng, men noe sier meg at presset nok en gang taper oss to nødvendige poeng.

 

Dette ubeseiret greiene er noe forbanna tull. Javel, man har ikke tapt, men ikke har man vunnet noe særlig heller. I mine øyne er uavgjort like ille som tap. Spesielt mot lag utenfor topp 6.

 

Arsenal har 8/6/2 på bortebane. Hvor mange av disse seirene kom etter nyttår?

 

Det formen nå som betyr noe, ikke formen i høst. Å komme trekkende med denne statistikke nå er bare tøys og tull synes jeg. Se på formen de siste kampene. 4 uavgjort og 1 seier? Lukter midt på tabellen av slikt.

Lenke til kommentar

Det er verdt å nevne at Arsenal har vunnet åtte kamper på rad mot Bolton. De spiller en form for fotball som gjør at de etterlater seg rom som vi kan utnytte. Selv om Bolton har prestert overraskende bra denne sesongen, tror jeg vi kommer til å slå dem uten store problemer på søndag. Vi vinner 2-0. Robin van Persie, mannen med 14 mål og 3 assists på sine 12 siste PL-kamper, scorer minst ett.

I tillegg er vi best i ligaen på bortebane, samt at vi er ubeseiret på 16 PL-kamper. Alt ligger til rette for tre poeng, men noe sier meg at presset nok en gang taper oss to nødvendige poeng.

 

Dette ubeseiret greiene er noe forbanna tull. Javel, man har ikke tapt, men ikke har man vunnet noe særlig heller. I mine øyne er uavgjort like ille som tap. Spesielt mot lag utenfor topp 6.

 

Arsenal har 8/6/2 på bortebane. Hvor mange av disse seirene kom etter nyttår?

 

Det formen nå som betyr noe, ikke formen i høst. Å komme trekkende med denne statistikke nå er bare tøys og tull synes jeg. Se på formen de siste kampene. 4 uavgjort og 1 seier? Lukter midt på tabellen av slikt.

På hvilken måte er det noe forbanna tull hvis det stemmer? Det er fortsatt 16 kamper siden vi ble slått i PL. Om mesteparten av de kampene betraktes av deg som tap, gjør ikke det statistikken noe dårligere. Statistikken sier ikke noe om hvor gode vi er, men at vi har tatt poeng på hver av de 16 siste kampene. Derfor blir det også helt relevant når vi skal inn i den "17." kampen, å vise til slike tall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette ubeseiret greiene er noe forbanna tull. Javel, man har ikke tapt, men ikke har man vunnet noe særlig heller. I mine øyne er uavgjort like ille som tap. Spesielt mot lag utenfor topp 6.

At du likestiller uavgjort med tap sier vel mer om din usannsynlig pessimistiske holdning enn noe annet. Hvis uavgjortresultatene våre skulle hadde blitt gjort om til tap, hadde vi vært 16 poeng fra toppen nå.

 

Arsenal har 8/6/2 på bortebane. Hvor mange av disse seirene kom etter nyttår?

Tre. Med andre ord tok vi i snitt 1,8 poeng per bortekamp før nyttår, og 2 poeng per bortekamp etter nyttår. Uavgjortresultatene etter nyttår har kommet mot Newcastle, West Bromwich og Tottenham.

 

Newcastle har spilt uavgjort mot Chelsea, Manchester United og Tottenham på St. James' Park denne sesongen. På samme stadion slo de Liverpool 3-1.

 

WBA har spilt uavgjort mot Tottenham og United denne sesongen. De har også slått City og Liverpool.

 

Tottenham har spilt uavgjort mot Chelsea, United og City, og slått Liverpool.

 

Det formen nå som betyr noe, ikke formen i høst. Å komme trekkende med denne statistikke nå er bare tøys og tull synes jeg. Se på formen de siste kampene. 4 uavgjort og 1 seier? Lukter midt på tabellen av slikt.

Vi ligger ikke midt på tabellen. Vi ligger faktisk bare seks poeng fra toppen. Det er det en grunn til, tro det eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg mener er at et uavgjort resultat FØLES som et tap. For meg PERSONLIG får jeg samme følelse av et uavgjort resultat som et tap mot et lag man normalt skal slå. Isolert sett altså.

 

Jeg registrerer også at du synes det er greit å spille uavgjort borte mot Newcastle, et nyopprykket lag.

 

Jeg sa dessuten at formen til Arsenal FOR ØYEBLIKKET lukter det midt på tabellen av. Dette betyr at man faller på tabellen. Det er like sannsynlig at vi vinner PL som at vi havner på 5 plass i øyeblikket.

 

Hvis du ikke har fått det med deg så tror jeg at vi VINNER denne kampen.

 

Det er lov å lese innleggene mine på en nøytral måte uten å finne alle mulige negative måter å vinkle det på.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at et uavgjort resultat FØLES som et tap. For meg PERSONLIG får jeg samme følelse av et uavgjort resultat som et tap mot et lag man normalt skal slå. Isolert sett altså.

Greit nok, jeg kan ikke bestemme hva du skal føle. For meg er tap tap og uavgjort uavgjort.

 

Jeg registrerer også at du synes det er greit å spille uavgjort borte mot Newcastle, et nyopprykket lag.

Da har du misforstått innlegget mitt totalt. Jeg prøver bare å sette ting i perspektiv. Newcastle er et godt hjemmelag, spesielt mot topplagene.

 

Jeg sa dessuten at formen til Arsenal FOR ØYEBLIKKET lukter det midt på tabellen av. Dette betyr at man faller på tabellen. Det er like sannsynlig at vi vinner PL som at vi havner på 5 plass i øyeblikket.

Er det like sannsynlig at vi tar igjen et lag som er seks poeng foran oss, som det er at vi blir tatt igjen av to lag som er henholdsvis åtte og ni poeng bak oss? Give me a break.

 

Hvis du ikke har fått det med deg så tror jeg at vi VINNER denne kampen.

Det har jeg fått med meg.

 

Det er lov å lese innleggene mine på en nøytral måte uten å finne alle mulige negative måter å vinkle det på.

Jepp, jeg må slutte å være så negativ.

Lenke til kommentar

Uavgjort kan føles som både tap og seier, avhengig av kampbildet, og hvem man spiller mot. De siste uavgjort-resultatene har jeg følt som tap, akkurat som Benbjo har gjort. Laget virker likevel bedre nå, så seier her virker sannsynlig. RvP er brutal om dagen. PLs beste spiss siden han kom tilbake.

Lenke til kommentar

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Johan Djourou - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

 

 

Subs: Lehmann, Ramsey, Squillaci, Arshavin, Eboue, Gibbs, Chamakh

 

Nesten perfekt. Den eneste jeg savner er Bendtner på benken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...