Gå til innhold

PL: 24.04.2011 Bolton v Arsenal, Reebok Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy flate så jævla forbanna dårlig RvP er på frispark som er på skuddhold.

 

Er bare å gi opp van Persie som førstevalg på direkte frispark. Den beste frisparkskytteren vi har er forøvrig Walcott etter hva jeg har sett.

 

Ellers blir det artig å se om Wenger har baller nok til å gjøre noen endringer i pausen og om vi spiller med 2 spisser etter pause. Jeg vedder på at det ikke skjer.

Lenke til kommentar

Fy faen for en ræva omgang nok en gang. Er det ingen som begynner å se det jeg ser?

 

Elendig defensiv organisering. Total panikk med en gang motstanderen nærmer seg 18 meter.

 

Dårlig holdninger. Det virker som at de har gitt opp før kampen er i gang.

 

Jeg forventer ingen forbedringer før vi får ny manager. Med en gang det butter i mot så kollapser det fullstendig. Slik har det vært i mange år nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes ikke det har vært så aller verst. Såfremt Bolton ikke legger seg helt bakpå, tror jeg rommene vil gi gutta mulighet. Dessuten er det flere Boltonspillere, særlig Muamba, som bør passe seg for det røde. Ganske sikker på at det snur.

 

Ikke har vært så værst? Bolton har grei kontroll på et tamt Arsenal. Fabregas har hat et skudd i stanga, men det er vel det. Bolton har hatt flere store sjanser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi kjører 4-4-2 etter pause så vinner vi. Walcott har gang på gang fått løpe fritt, men det er for langt mot høyre. Får han komme nærmere midten, kommer han til å score. Helt sant som noen sa over her at formasjonen vår er genial om forsvaret sitter, men forsvaret er for tiden helt forbanna krise, så her må vi bare kjøre på med 4-4-2. Manchester United klarer fint å veksle mellom formasjoner, mens vi kjører alltid på med samme gamle 4-2-3-1. Vi MÅ prøve noe nytt, for dette fungerer ikke med det forsvaret vi har akkurat nå, dessverre. Andre omgang nå, COME ON YOU GUNNERS!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...