Gå til innhold

Slutt på ubegrenset gratislytting i Spotify


Anbefalte innlegg

Sikkert sagt før, men hvordan er Wimp basic opp mot spotify free? Har betalt premium en stund, men har ikke råd nå, og min mor er canaldigital kunde, så hvorfor ikke prøve.. Men hvordan er Wimp å bruke? og "premium" versonen av wimp, kan man betale den med telefonregningen? Det hadde vært konge, for jeg får 200 på kortet vær måned, og bruker det så å si aldri opp :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tullball, du får Wimp Basic som tilsvarer Spotify Unlimited.

Som det skrives; Wimp Basic har ikke støtte for mobile enheter. Skal du ha det må du betale ekstra.

 

Hvor 'gratis' det er kan vel diskuteres når forutsetningen er at man må ha et Canal Digital abonnement som koster 348,- eller 572,- i måneden for å få Wimp 'gratis'. I grunnpakken til Canal Digital får man ikke Wimp Basic engang.

Lenke til kommentar

Av tap, mener jeg reklameinntekter. Mange av brukerene kommer mest sannsynlig til å flykte til andre streamere... Menmen, jeg tror jeg skifter litt mening. Med meg så går det greit, har hørt på en sang 10 ganger og kan fortsatt høre på den... Tips til dem som vil ha 5 flere ganger på en sang hvis du allerede har brukt opp de 5 gangene: Lag en ny spotify-konto. Hvis du ikke allerede har en ekstra e-postadresse: Google GMail is your friend. (Ja, jeg VET at GMail går under Google-konsernet.)

Lenke til kommentar

Tullball, du får Wimp Basic som tilsvarer Spotify Unlimited.

Som det skrives; Wimp Basic har ikke støtte for mobile enheter. Skal du ha det må du betale ekstra.

 

Hvor 'gratis' det er kan vel diskuteres når forutsetningen er at man må ha et Canal Digital abonnement som koster 348,- eller 572,- i måneden for å få Wimp 'gratis'. I grunnpakken til Canal Digital får man ikke Wimp Basic engang.

Jeg forstår ikke helt dette innlegget.

 

Min korrigering av brukerens innlegg går på at man ikke får en tjeneste tilsvarende Spotify Premium. Ellers er jeg helt enig i at CD ikke er noen billig måte å skaffe seg Wimp Basic på.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Av tap, mener jeg reklameinntekter. Mange av brukerene kommer mest sannsynlig til å flykte til andre streamere... Menmen, jeg tror jeg skifter litt mening. Med meg så går det greit, har hørt på en sang 10 ganger og kan fortsatt høre på den... Tips til dem som vil ha 5 flere ganger på en sang hvis du allerede har brukt opp de 5 gangene: Lag en ny spotify-konto. Hvis du ikke allerede har en ekstra e-postadresse: Google GMail is your friend. (Ja, jeg VET at GMail går under Google-konsernet.)

Man kan også lage en hotmail konto eller bruke mailinator.com :-)

 

Det var nå Wimp Premium vs Wimp basic jeg tenkte på,men kom kanskje ikke helt klart frem..

wimp basic er mer lik spotify unlimited, ikke som spotify premium.

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...