Gå til innhold

De 5 beste skytespillene i førsteperson (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjetter at spill som Killzone og Halo ikke er på listen siden de ikke er multi-platform? :)

 

Uansett så var det en god liste med de nyeste FPS spillene på markedet. MW2 kunne kanskje blitt byttet ut med Black Ops, syns det er mer balansert, pluss at det er flere som spiller de på nett siden det er nyere.

Lenke til kommentar

Syns det er trist med alle dere som syter om hvilke spill som er med og hva som heller skulle vært der når det står klart og tydelig "...og plukker ut det VI anser som de fem beste spillene AKKURAT NÅ." (uten om unntakene).

 

Syns forøvrig at Counter Strike 1.6 kunne vært med her og da som ett unntak x)

Lenke til kommentar

MW2? Seriøst?

 

MW2 var jo kjempekult før de ga opp å balansere det. Communityet er helt dritt så å spille det er ikke så veldig gøy lenger, men det er ikke spillets feil.

 

At de ikke gidder å være saklige med MP-delen er da i høyeste grad spillets feil?

 

AtW

 

Og hvor ble det av Halo? O.o

 

Det er ikke spesielt bra, og dessuten kanskje litt gammelt for denne artikkelen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg merker at FPS blir kjedeligere og kjedeligere for hvert år som går. Fra å være min favorittsjanger for 10 år siden er det nå helt nede på fjerde plass over sjangre jeg liker. Mulig det er fordi jeg har blitt eldre, men føler det er mye av det samme oppgulpet som kommer hele tiden. Koste meg dog med Metro 2033, men utenom det er det ikke mange FPS jeg virkelig har kost meg med.

Lenke til kommentar

Hallo? Blir nesten litt provosert over å se at Metro 2033 blir satt opp her fremfor S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat (og de to første for den del!)?!?!?!?!

Metro 2033 er et "sitte på en togvogn spill" avvekslet med cutscenes, men ingen eller dårlig frihet, dårlig våpenfølesle og et gameplay som ikke helt henger sammen. Greit nok, den har en story, og LITT atmosfære......i sammenligning til STALKER spillene som overgår til og med Bioshock hva dette anngår meg!

Stalker COP, er det desidert feteste FPS spillet som er ute nå, det har så sykt bra atmosfære og en våpenfølelse som slår snottet fra andre FPS spill, ja og igjen en atmosfære som er overlegen! Nevnte jeg det? Storyen er også blandt de bedre! Dette spillet er Kongen på haugen over alle FPS spill, og blir ikke en gang nevnt her?

Just my opinion!

 

Hilsen STALKER Blodfan!

Lenke til kommentar

Jeg merker at FPS blir kjedeligere og kjedeligere for hvert år som går. Fra å være min favorittsjanger for 10 år siden er det nå helt nede på fjerde plass over sjangre jeg liker. Mulig det er fordi jeg har blitt eldre, men føler det er mye av det samme oppgulpet som kommer hele tiden. Koste meg dog med Metro 2033, men utenom det er det ikke mange FPS jeg virkelig har kost meg med.

 

Ja, kjenner litt det samme, føler ikke jeg har spilt et ordentlig bra FPS-spill siden COD4. Synes FPS har hatt lite ordentlig bra i det siste.

 

AtW

Lenke til kommentar

De derre "real-time warfare"-spilla begynner å bli for gammelt, og de blir bare dårligere og dårligere for hver spill-generasjon.

Q3, CS, HL, de hadde sjarm, ja jeg vet dette er om nyere spill men meh, FPS blir bare dårligere og dårligere etter min mening.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg, Zealuu. For min del hører Metro 2033 helt klart med på lista. Stalker hadde jeg ikke hatt noe imot å se heller, selv om jeg ikke kan skryte på meg å ha hverken fullført det første eller begynt på de to andre. Det skal gjøres engang, når jeg endag finner ut at jeg har tid. :p

 

Uansett, hvis et Stalker-spill skal inn på listen er det isåfall ikke Metro som skal ut. Av de tre spillene jeg har på lista, må jeg si at MW2 er det klart dårligste (De to andre er BF:BC2 og Metro 2033. Sistnevnte er det eneste jeg virkelig liker), nærmest utelukkende grunnet forferdelig mapdesign. Infinity Ward er tydeligvis generelt dårlige hva gjelder mapdesign, da det samme var det eneste jeg virkelig mislikte i COD 4, og grunnen til at jeg raskt sluttet å spille også det spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...