Gå til innhold

Utviklerdagbok: Lord of the Rings: War in the North (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo relativt interesant ut, men jeg vet ikke...

 

PS: Denne video spilleren dere bruker her på Gamer har noen ekstremt merkelige og irriterende problemer. Når jeg pauser den så nekta videoen å kjøre videre selvom lyden gikk videre. Fullscreen funksjonen fungerer langt ifra optimalt da Komplett sin Duke Nukem Forever reklame fortsatt er der når man velger fullscreen. Og hele "tab'en" min blir utrolig treg så jeg må åpne en ny "tab".

 

Jeg bruker Google Chrome forresten.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende dette blir eit artig spel, men eg får ikkje akkurat noko Ringenes Herre-kjensle av det her. Dei snakkar om å vere nære "Tolkien sin visjon", men eg trur verkeleg ikkje Tolkien sin visjon var "you're running around like a total badass chopping limbs off". Eg såg òg ein annan video frå dette spelet der ei magikerberte sprang sidelengs i ring og skaut på eit troll med maskingeværstaven sin. Det såg heller ikkje veldig Ringenes Herre-aktig ut.

 

Kanskje det er eg som er sær, men for meg er det ting som det store eventyret, mystikken, den episke kampen mellom godt og ondt, og dei levande skildringane av ei anna verd med andre folkeslag som eg assosierar med Ringenes Herre.

 

Kay

Lenke til kommentar

Dei snakkar om å vere nære "Tolkien sin visjon", men eg trur verkeleg ikkje Tolkien sin visjon var "you're running around like a total badass chopping limbs off".

 

Jeg måtte bare sitere, direkte fra The Silmarillion:

“Last of all Hurin stood alone. Then he cast aside his shield, and wielded an axe two-handed; and it is sung that the axe smoked in the black blood of the troll-guard of Gothmog until it withered, and each time that he slew Hurin cried 'Aure entuluva!”

 

Vil faktisk våge å påstå at det passer fullstendig :p

 

Eg såg òg ein annan video frå dette spelet der ei magikerberte sprang sidelengs i ring og skaut på eit troll med maskingeværstaven sin.

 

DETTE, derimot, er definitivt ikke i henhold til Tolkien-lore.

 

Så alt i alt, litt variabel passform i forhold til kildematerialet, men jeg kan iallefall ikke klage på denne videoen - ser riktig så underholdene ut.

Lenke til kommentar

Det ser unektelig kult ut, men det vil jo vise seg om det faktisk ligger en bra historie bak dette som ser ut til å være et strålende stykke actionspill!

 

Ser jo relativt interesant ut, men jeg vet ikke...

 

PS: Denne video spilleren dere bruker her på Gamer har noen ekstremt merkelige og irriterende problemer. Når jeg pauser den så nekta videoen å kjøre videre selvom lyden gikk videre. Fullscreen funksjonen fungerer langt ifra optimalt da Komplett sin Duke Nukem Forever reklame fortsatt er der når man velger fullscreen. Og hele "tab'en" min blir utrolig treg så jeg må åpne en ny "tab".

 

Jeg bruker Google Chrome forresten.

Dette er HTML5, noe Chrome støtter, prøv å kjøre det i Opera eller nye IE. Fungerer fint hos meg :)

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Dei snakkar om å vere nære "Tolkien sin visjon", men eg trur verkeleg ikkje Tolkien sin visjon var "you're running around like a total badass chopping limbs off".

 

Jeg måtte bare sitere, direkte fra The Silmarillion:

“Last of all Hurin stood alone. Then he cast aside his shield, and wielded an axe two-handed; and it is sung that the axe smoked in the black blood of the troll-guard of Gothmog until it withered, and each time that he slew Hurin cried 'Aure entuluva!”

 

Vil faktisk våge å påstå at det passer fullstendig :p

No har eg ikkje lest Silmarillion, berre Hobbiten og trilogien, men det er ein ting om noko er representert i ei bok, ein annan om det har eit sterkt fokus eller er ein viktig del av heilheita. Det verkar i alle fall som om utviklarane her har hovudfokus på dette med å vere ein skikkeleg "badass" som spring rundt og kuttar av kroppsdelar, og det stemmer i alle fall ikkje med korleis eg oppfatta bøkene. Det stemmer imidlertid godt med korleis eg oppfattar spelbransjen. ;)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Vel, hvis man først skal ha med dekapitering, kunne de ikke i hvert fall implantert det skikkelig? Det så jo grusomt ut. Virket som ikke det ikke var noen sammenheng mellom treffpunkt og lemmen som fløy av i det hele tatt.

 

Men dette er vel kanskje noe ment for xbox live arcade/PSnetwork? i så fall skal jeg ikke dømme for hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...