Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vart forresten patcha hin dagen, 1.04. Neste skal visst vere ein stor content patch. Litt dilldall. Rare ting er at Brittany er de jure Kingdom of Wales. Meir logisk at Byzantine Empire er nerfa og muslimane buffa, noko som forsåvidt er ok - men då vert det endå vanskelegare for korstog å faktisk vere vellukka. Om målet deira er å tilnærme seg historisk realitet i korleis spelet vil tendere mot å utfalde seg, så er det ganske mykje som endrast på utover berre balansen i Hellas/Tyrkia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enklaste er frå lovskjermen (Laws i menyen oppe til venstre). Der kan du både sjå arverekka slik ho til ein kvar tid er, òg endre loven. Veit du kva for eit system du har? Konkrete grep for å få arven der du vil avheng av kva for eit system som er aktuelt.

Lenke til kommentar

Agnatic-Cognatic er berre halvparten av systemet. :p Gavelkind, Primogeniture eller Elective?

 

Lovendring har gitte føresetnader. Felles for alle er at den noverande karakteren din nå ha styrt i minst ti år, at ingen vasall har ein negativ relasjon til deg, og at du ikkje er i krig. For å endre til Primogeniture må Crown Authority vere High eller Absolute. Å endre Crown Authority er enklare, men du kan kun endre det ein gong per herskar. Så om du starta i eit land med låg Authority (t.d. Noreg), er det å auke Crown Authority eit longsiktig prosjekt.

Lenke til kommentar

Heisann Gaute, er du her også.:)

 

Jeg er med i betaen og har en del erfaring fra mine måneder der, så jeg kan gjerne svare på spørsmål folk måtte ha.:) Og nei, IKKE spørsmål som innbefatter brudd på min NDA...;)

 

Hmmm, hvordan redigerer jeg innlegg i dette nye forumoppsettet? Finner ikke rediger-knappen. Jeg er Nikolai på Paradox sine forum, Gaute.

 

OK. Kult. Det legger seg inn automagisk.:D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Speler framleis mykje CK2! For lengst bikka 200 timer om Steam er til å stole på. Med 1.05-patchen var det som eit nytt spel, så eg droppa alle campaigns starta før det. Har ting gående med Noreg, Leon og Skottland.

 

No er jo Game of Thrones-modden ferdig òg - kanskje den vert for CK2 det Day Z har vore for Arma 2 CO. :p Og ja, flaut med mangelen på omtale. Ser ut til at ein samla norsk presse ignorerte spelet.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Vært på utkikk etter spillet men ikke sett det i en eneste butikk. Går utfra at jeg må bestille over nett, men nå som det er kommet en expansion-pack som lar deg spille som de muslimske lederne lurer jeg på om jeg ikke skal vente til det kommer en pakke som inkluderer den til en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...