Gå til innhold

Trailer: The Elder Scrolls V: Skyrim (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge de gjør nok rett er det ingen sak å modifisere fast travel osv. heldigvis.

 

Får inderlig håpe Bethesda har kvittet seg med de gamle animasjons designerene, og hyret noen som kan animasjon, slik at vi får myke og realistiske animajoner.

Ser jo skambra ut når man springer feks. Som jeg nevnte tidligere miilevis forran Oblivion. Endret av Martino
Lenke til kommentar

Ser det er noen som klager på det som heter dynamisk vanskelighets "soner" om det er det det heter. Jeg er helt enig med dere, også med at man burde lete etter ting, og ikke vite ting som man ikke burde vite...som om CIA har vært der og plantet en microskopisk "tracker" og du har en GPS....

 

Men det jeg lurer på...er det slik det er i spillet ? For jeg vet nesten ingenting om det. Bare at det fikk meg til og tenke lit tilbake på HoMaM: Dark messiah.

Er dette bare ting dere spekulerer i siden kanskje forrige spill var slik ?

Lenke til kommentar

@nos: din whiner!!! Er alltid en som MÅ klage, jeezzz....

 

Enkelt tips, LA VÆRE å bruke fast travel så kan du titte så mye du vil på omgivelsene... Spillet kommer sikkert til å ha en varighet på lik linje med Oblivion (50-80 timer) dvs at det er bare så mye bra natur som folk gidder å se på, da er det greit med fast travel... Du skrev nettopp den særeste whiner klagen jeg har sett her på forumet

Lenke til kommentar

n0s, I dag, 16:58

Oooooh, og med remixet morrowind musikk... Sist gang de fikk til et spill var Morrowind, og det er begynt å bli noen år siden nå...

 

"Bethesda, Lær av Blizzard og WoW, er du for lav level, så pell deg til helvete ut av sonen og kom tilbake senere.

 

Dropp alle former for fast-travel. Tving brukeren/spilleren til å faktisk oppleve spillverdenen dere lager.

 

Oooh, og dropp quest objective tracking, Skal du finne en person eller en ting, så LET for helvete, ikke bare styr deg inn mot en gul pil på et kart...

 

Sukk, I'm a dreamer... Konsollkidsa vil bare syte til mamma og pappa, som i sin tur klager til bethesda, som i sin tur masseproduserer oversimplifisert drit som Oblivion.

 

Fins ikke kunst lengre, bare produkter."

 

Og du sier de klager, hør på deg selv.

Lenke til kommentar

n0s, I dag, 16:58

Oooooh, og med remixet morrowind musikk... Sist gang de fikk til et spill var Morrowind, og det er begynt å bli noen år siden nå...

 

"Bethesda, Lær av Blizzard og WoW, er du for lav level, så pell deg til helvete ut av sonen og kom tilbake senere.

 

Dropp alle former for fast-travel. Tving brukeren/spilleren til å faktisk oppleve spillverdenen dere lager.

 

Oooh, og dropp quest objective tracking, Skal du finne en person eller en ting, så LET for helvete, ikke bare styr deg inn mot en gul pil på et kart...

 

Sukk, I'm a dreamer... Konsollkidsa vil bare syte til mamma og pappa, som i sin tur klager til bethesda, som i sin tur masseproduserer oversimplifisert drit som Oblivion.

 

Fins ikke kunst lengre, bare produkter."

 

Og du sier de klager, hør på deg selv.

 

Enig med nOs.

 

Elsket Morrowind... Hatet Oblivion... Håper på Skyrim ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...