Gå til innhold

Ufortjente fiaskoer - del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vampire: The Masquerade - Bloodlines er et spill jeg føler er et av de bedre spillene i som ble oversett av mange. Var temmelig mye bugs i spillet (som senere ble fikset med uoffisielle patcher fra communitiet) men utenom det er stemningen i dette spillet bare herlig:)

Lenke til kommentar

Godt å se at det er mange her som har kost seg med NOLF 1 og 2. For meg står de igjen som de beste FPS-spill noensinne. De kombinerer god historie, masse humor, flotte persongallerier (inkl. voice acting) og presist gameplay. Elleville oppdrag er det også, blant annet en skurkejakt på trehjulssykkel.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

La oss ikke glemme Mistwalker som tok tilbake den gode gamle Jrpg stilen,

som Lost Oddysei, og Last Story som lagde en helt ny spinn på rolespill slåssing.

 

Begge spillene solgte ikke så bra men fikk bare kjempegode reviews og Last Story var noe for seg selv,

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Fantastisk artikkel :) det verste er jo at de fleste av spillene her faktisk er skikkelig skikkelig vanskelig å få tak i! No One Lives forever er ikke på Steam og GOG - hvor får man det da?

 

For å nevne et par av mine favoritter opp gjennom tidene: Albion, Die by the Sword, Magic Carpet ++ mye gøy man har prøvd opp gjennom tiden :)

Lenke til kommentar

Et spørsmål til de som spilte NOLF: Betalte dere for spilet? Jeg gjorde det aldri men angrer jo litt på det nå...

 

Jeg og en kompis kjøpte NOLF 1. Delte på det, noen ganger hadde han plata, andre ganger hadde jeg den. Fantastisk spill, jeg likte det langt bedre enn 2'ern. Husker vi samlet en bønsj med kompiser og spilte NOLF multiplayer i LAN. Man trengte bare plata til å starte spillet opp, men den var ikke nødvendig når spillet først kjørte. Så da startet en av oss opp spillet, og ga plata til nestemann. Likte spesielt vinterbrettet med to baser hvor det var mulig å kjøre rundt på snøscootere. Var skikkelig gøy å "roleplay"-e, latet som at en av spillerne var en spion (han brukte Cate Archer-skin) og resten av spillerne liksom var vakter (med passende skins) som patruljerte rundt basene. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...