Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt enig at det virker litt rart når drager tåler mindre enn Draugr Deathlords, menmen.

 

Oneshotter "vanlige" Draugr nå da, med Legendary Daedric Battleaxe of Frost.

 

Edit: Hm, tro om jeg skal smi meg et vanlig Daedric Sword til slik at jeg kan dualwielde Daedric Sword of Fire, bør vel gå bra mot de fleste Draugr.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Main story spoiler-alert:

 

 

Heh, jeg holdt på å drite meg skikkelig første gangen jeg skulle sloss med Alduin, oppå toppen av High Hrothgar etter å ha funnet elderscrollen. Var ikke helt forberedt på at han skulle komme da, så jeg hadde på meg mage robes istedetfor armor. Det passer jo bra når man så langt hovedsaklig har fokusert på two-handed og heavy armor. Ble mye å gjemme seg, gitt.

 

Når jeg senere dro til Sovngarde dro jeg i Wolf Armor (Companion Armor) istedetfor Daedric, for litt mer utfordring. Da ble det akkurat passe vanskelig.

 

Men fy faen som den flammepusten til Alduin dro health. Helt sykt hvor mye liv jeg mista av den.

 

Lenke til kommentar

Du må levle nesten alle skills til 100 for å bli 81. Når alle skillsene dine er på 100, er du ca halvveis til 82.

 

Ah ok. Så de 4-5 perkene jeg har screwd up i starten kan fikses med noen ekstra levels, det er fint :) Lurer på hva jeg skal skille opp da... Er warrior med 1HE,HA,Smithing, enchanting og bittelitt blocking ;) Får kjøre 2HE og Bow en stund også da kanskje :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk får drager til å tåle mindre enn "mennesker". I går for eksempel fant jeg en ancient dragon som ikke hadde sett meg. Hører story om folk som har oneshottet drager så ja skulle prøve det, sneak attack x3 med min deadric bow med 290 dmg. Ikke faen, fikk kanskje 1/3 av livet, og de skader meg som i f (kanskje for jeg har 0 resistance xD) må alltid chugge pots når de spruter ild/is/whatever på meg, selv elder dragons tar en del pilskudd. Men alt annen oneshotter jeg somregel, deathlords kan overleve med 10% hp, og dragon priests trenger jeg 2 på. Men ja de tåler lite, men tar en del hp av deg da ^^ (igjen har ikke prøvd med resistance)

Lenke til kommentar

Å få gull er kjempelett i Skyrim da, har rundt 80 000 uten kjedelig grinding. To ord: enchanting og pockpicking. Stjel alt av smykker og ringer du kommer over, og enchant med den enchanten som gir størst verdi. Man kan også lage bråter av iron daggers om man ønsker å få mer stabil inntekt, og enchante alle før du selger. Investerer du i speech perks får du solgt til mye bedre pris, kan selge alle typer, også stjålne items til alle handelsmenn. Og man kan invistere i Riverwood Trader slik at han får en 10 000 septims.

 

@GameSlayer

Har ikke det selv, men broren min opplevde samme problem :ermm: Tror han fikset det ved å kjøre SKSE eller kanskje Skyrim4GB, kan være verdt et forsøk?

Lenke til kommentar

Å få gull er kjempelett i Skyrim da, har rundt 80 000 uten kjedelig grinding. To ord: enchanting og pockpicking. Stjel alt av smykker og ringer du kommer over, og enchant med den enchanten som gir størst verdi. Man kan også lage bråter av iron daggers om man ønsker å få mer stabil inntekt, og enchante alle før du selger. Investerer du i speech perks får du solgt til mye bedre pris, kan selge alle typer, også stjålne items til alle handelsmenn. Og man kan invistere i Riverwood Trader slik at han får en 10 000 septims.

 

@GameSlayer

Har ikke det selv, men broren min opplevde samme problem :ermm: Tror han fikset det ved å kjøre SKSE eller kanskje Skyrim4GB, kan være verdt et forsøk?

Prøvde 4G, men skal prøve SKSE bare for å være sikker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...