Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder perks? Kan man oppgradere ALT som er mulig, eller må man velge med omhu?

 

Hver gang man går opp i level kan man jo som kjent pruke perks på å oppgradere f.eks smithing. Jeg er usikker på om jeg får muligheten til å oppgradere alt eller om jeg bare går opp til en viss level for å stoppe der?

 

En ting som er utrolig irriterende er at jeg ikke kan endre frisyre!!

Lenke til kommentar

Du kan bli level 81, og du får dermed 81 perks. Mer enn det får du ikke.

 

Er det noen som har levlet noe særlig over level 50 enda? Og hvor lang tid tar det fra 50---> 51 kontra 49 ---> 50?

 

Heter jo hardcap fra 50+, så det krever vel en del mer xp? Vil det da si å levle andre ting man ikke bruker, for de skilla man har basert karakteren på er jo mest sannsynlig på 100 når man dinger 50.. Ergo man kan ikke få xp av det man gjør til vanlig.

Lenke til kommentar

Heihei, noen som har tips for og ta knekken på frost trollene? Greide og ta det ene såvidt på vei dem 7000 trinna, men nå som jeg skal hente finne noe greier for dem folka på det fjellet blir jeg angrepet av to frost troll på vegen som rævkjører meg. :)

 

Flammer først, så angripe som vanlig.

 

Ja, ligger faktisk en del bøker ingame "how to fight trolls". I det store og hele er trikset ild og flammer og en Flame Atronach eller to :)

Lenke til kommentar

Heihei, noen som har tips for og ta knekken på frost trollene? Greide og ta det ene såvidt på vei dem 7000 trinna, men nå som jeg skal hente finne noe greier for dem folka på det fjellet blir jeg angrepet av to frost troll på vegen som rævkjører meg. :)

 

Flammer først, så angripe som vanlig.

 

Ja, ligger faktisk en del bøker ingame "how to fight trolls". I det store og hele er trikset ild og flammer og en Flame Atronach eller to :)

 

Dual Wield Flame Ball, ha Dual Wield Destruction perk'en samt Cheaper Adept Destruction (half magicka to cast Adept Destruction spells). En dobbelball + 2 enkle baller tar ett frosttroll (lvl 42 med 55 i destruction).

Lenke til kommentar

Dagens lille historie: Hurtigreiser til Bloated Man Grotto, og blir møtt av to drager i luften. Kos. Etter å ha pepret den ene med piler en stund uten at den lander, løper jeg ut i åpent terreng. Den flyr i forveien og lander bak en åskam et stykke foran meg. Når jeg titter over kanten, ser jeg ikke en, men to drager, og en kjempe som nettopp har knertet dem begge. To gratis sjeler, ja takk, men jeg trodde det var jeg som var dragedreperen. Drage nummer tre lot seg dessverre ikke angripe og fløy sin vei etter hvert.

Lenke til kommentar

fikk en ganske hendig bugg i 1.2 patchen nå. fikk omtrent godmode på magien min. brukte tiden på å finne en fiende og levle i HA og restoration magi :p er lv 65 nå og det begynner å bli mektig dyrt å kjøpe trening. (måtte ha nok mana, men den fylte seg opp på 1 sec) gadd vell ca 10 skill økninger før jeg ble veldig lei og bare skrudde av spillet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...