Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en del bugs i spillet :ph34r: min fav et dragon skeleton som plutselig datt ned på en liten landsby fra himmeln :ohmy:

 

Men siden du tydeligvis har spilt det endel, hvordan er levelscaling denne gangen? Like ille som oblivion, eller er det faktisk spillbart uten mods denne gangen?

 

FAQ tråden.

Lenke til kommentar

Ugh, jeg er redd for at utviklerne har gitt helt blaffen i måten npc'ene snakker på. Fra det lille jeg hørte på Youtube, så virket det som at de snakket som om de levde i vår tidsalder.

 

I disagree! I oblivion hadde Bethseda 17 voice actors overall. Å det la man fryktelig merke til når alle npc'ne hadde samme stemme. De forskjellige dialog optionene til den ene NPC var ofte også i forskjellige stemmer. Nå har bethseda over 70 stemmeskuespillere til sine vel over 100 npcer. Som er en stor forbedring fra oblivion. Har også hørt litt audio fra youtube og må si jeg syntes mye høres bra ut :)

Lenke til kommentar

Sånn da var Skyrim i hus på PS3 - bestilt av Elkjop, mottatt i dag: nice.

Så solong, tråd og takk for alle positive bidrag.

 

Og til deg som er lei engelsk i norsk språk.

Jeg er sikker på at du sier "RAM" og ikke "VTM" (VilkårligTilgangsMinne) for å nevne noe, så engelske ord (som noen her veeldig passende kalte "fagprat") i det norske språk får du bare venne deg til. Heller de etablerte engelsk/amerikanske gaminguttrykkene enn at en oversetter hos Ubisoft skal kalle XP for erfaringspoeng og en annen ansatt hos EA oversetter det til inntjeningspoeng, "kudos" eller andre kreative "hjemmemekka" oversettelser..

Jeg blir bare irritert av slik fornorsking, men sikkert fint for de analfabete eller språkfattige.

Lenke til kommentar

Samma det vel, Ram er Ram. Eller som det heter på godt norsk: prove me wrong :D

 

Uansett. Førsteinntrykket er veeeldig bra, jeg bare vet at dette spillet vil kreve mye tid av meg fremover. De som gleder seg har grunn til det, ærefrykt!

Bra jeg ikke har pc for da hadde jeg måttet vente til fredag ha ha :yes:

Endret av Bjellesau Mr Gnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar


Poster denne her sånn at det blir klart at vi er oppmerksom på trolling og generell Off-topic i denne tråden, videre overtramp vil få konsekvenser og det gjelder alle som er med på morroa!



Vennligst ikke kommenter på moderering her inne, jeg kommer til å fjerne dette innlegget så fort som brukerne enten redigerer bort tullet sitt selv eller en moderator fjerner dette og sørger for at dette får konsekvenser for dem som ikke følger reglene til forumet.


On Topic :


Gleder meg sykt nå til at Skyrim kommer ut, mine rpg abstinenser har økt betraktelig med at både PS3 og pcen (sistenevnte fikset nå) tok pause for en måned siden og at jeg derfor ikke fikk spilt perler som Dark Souls ,Heroes of Might and Magic VI. Ser derfor enormt fram til at Skyrim blir sluppet for å kaste meg ut og nyte spillet men også sørge for å Modifisere det litt etter mine egne behov!
^_^ Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Men et annet spørsmål her nå gutter (og jenter)

Er jeg den eneste som ville ha ventet med å skape en karakter til den 11.11.11 om jeg hadde hatt muligheten til å spille det allerede i dag?

 

Nei.

Mye av morroa ligger jo i å kose seg når man starter med spillet, å lage en karakter noen dager i forveien blir som å seigpine seg selv synnes nå jeg.

Selvsagt er jo noen som ikke mener det da og som kan bruke ørten dager på å lage kule karakters.

 

(Tolket det som om man kunne lage en karakter feks i dag og starte å spille spillet den 11, om du mente å spille feks spillet allerede i dag så tror jeg nok at jeg hadde gjort det og gitt blanke F i release så lenge det var original vare).

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Men et annet spørsmål her nå gutter (og jenter)

Er jeg den eneste som ville ha ventet med å skape en karakter til den 11.11.11 om jeg hadde hatt muligheten til å spille det allerede i dag?

 

Hvorfor i alle dager skal man vente hvis man har muligheten til å spille det idag!?

Lenke til kommentar

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, no fikk eg plutselig eit SKYRIM KICK, er ikkje lenge til no!!!!

 

Fikk mail om at min CE er på vei <3

 

Bra jeg ikke har pc for da hadde jeg måttet vente til fredag ha ha :yes:

Den som venter på noe bedre venter ikke forgjeves vettu!

 

Bare litt synd at X-box 360 satt ned grensen for grafikk-kvaliteten på spillet.

 

Ja, men nå har vi jo noen flinke moddere der ute også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...