Gå til innhold

Uncharted 3 Drake's Deception

Quagles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpet på at den norske fjellheimen skulle være bakteppet, men det er vel bare fordi jeg er nordmann. Får håpe TES5 kjører Skyrim/Nordisk landskap, da. Men uansett, dette handler om Uncharted 3 og jeg er allerede hyped.

Skrevet

Endelig ble dette 100% bekreftet! Og det kommer ut i 2011... Jeg har ikke råd til alle disse ekslusive PS3-spillene... Må begynne å donere blod eller noe for å få råd til alt! PS3 får et fantastisk år neste år, det samme kan ikke sies Xbox 360 og Nintendo Wii! På 360 er det kun Gears 3 og Wii'en har bare Zelda som frister meg.

Skrevet

Jeg har ikke råd til alle disse ekslusive PS3-spillene... Må begynne å donere blod eller noe for å få råd til alt!

Man får ikke penger for å donere blod i Norge.

Det var en spøk, men dumt at det ikke går ann i Norge uansett da :p

Skrevet (endret)

Jeg har ikke råd til alle disse ekslusive PS3-spillene... Må begynne å donere blod eller noe for å få råd til alt!

Man får ikke penger for å donere blod i Norge.

Man kan vel donere noe annet i stedet? :p Snakker om hardt oppsparte penger. :p

Endret av PityTheFool
Skrevet

Man kan vel donere noe annet i stedet? :p Snakker om hardt oppsparte penger. :p

Hørte om en fyr som solgte en nyre på ebay for litt over 100.000 dollar :p

men nå er vi litt off topic.

Jeg kjøpte for litt siden en ps3 å fikk med uncharted 2. Men jeg har ikke så veldig lyst å begynne på det før jeg har spilt uncharted 1. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?

Skrevet

thank u ! søkte bare på absoluttspill, cdon, biit.no og platekompaniet selv. Ser ikke ut til at jeg traff blik :p

Bestillte forresten fra gamezone, vil helst ha uten de platinum rammene på coveret. Jeg er perfeksjonist :p

Skrevet

Synes både 1'ern og 2'ern var fantastiske spill og regner med at 3'ern blir minst like bra, om ikke bedre. Ihvertfall et sikkert kjøp i 2011!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...