Gå til innhold

– Jeg er CJ fra GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han tar feil. Det er nemlig jeg som er CJ fra GTA San Andreas.

 

Kunne sverget på at du var høna i Fable 3.

 

Er jeg den eneste som tviler på at gansterrappere sykler opp det høyeste fjellet i byen for å se på solnedgangen - bare for å hope i fallskjerm ned til bakken igjen?

Lenke til kommentar

Han tar feil. Det er nemlig jeg som er CJ fra GTA San Andreas.

 

Kunne sverget på at du var høna i Fable 3.

 

Er jeg den eneste som tviler på at gansterrappere sykler opp det høyeste fjellet i byen for å se på solnedgangen - bare for å hope i fallskjerm ned til bakken igjen?

 

Det er JEG som er høna i Fable 3! Har enda ikke mottatt mine prosenter, så vurderer sterkt å egge kontoret deres.

Lenke til kommentar

Sanger går til søksmål - mener hovedrollen i San Andreas er ham.

Les hele saken

 

CJ ser da nokså "standard" ut,jeg tror ikke saksøkeren kommer noen vei med dette tullpratet.Når sant skal sies,jeg har selv kicket på at en spillkarakter likner påmeg av utseende.Det var i mafia 1.Jeg måtte spille oppdraget omigjen bare for å se..liknet no jævlig,men det er jo selvfølgelig helt tilfeldig.

Lenke til kommentar

Han tar feil. Det er nemlig jeg som er CJ fra GTA San Andreas.

 

Kunne sverget på at du var høna i Fable 3.

 

Er jeg den eneste som tviler på at gansterrappere sykler opp det høyeste fjellet i byen for å se på solnedgangen - bare for å hope i fallskjerm ned til bakken igjen?

 

Det er JEG som er høna i Fable 3! Har enda ikke mottatt mine prosenter, så vurderer sterkt å egge kontoret deres.

Er ikke det litt eggstremt?

 

Sanger går til søksmål - mener hovedrollen i San Andreas er ham.

Les hele saken

 

CJ ser da nokså "standard" ut,jeg tror ikke saksøkeren kommer noen vei med dette tullpratet.Når sant skal sies,jeg har selv kicket på at en spillkarakter likner påmeg av utseende.Det var i mafia 1.Jeg måtte spille oppdraget omigjen bare for å se..liknet no jævlig,men det er jo selvfølgelig helt tilfeldig.

 

Sikker på at det ikke var deg O.o DU BURDE SAKSØKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...