Gå til innhold

Hvem er Dina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en ting eg har lurt lenge på...men ikke funnet noe sted på nettet....??HVA ER SANGARTISTEN DINA SITT VIRKELIGE NAVN?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og dette spør du om i spill kategorien? hær utveksler vi spill erfaringer ikke musikk spør på søppel eller no.

Kanskje hun heter dina? :D

Skrevet
hu hadde ett visst Tara Reid preg over seg, hu...men dette passer bedre på annet/søppel enn her...

Hun er jo ganske pen da! Men den j*vla dina-musikken...huff! Jeg får fnatt hver gang jeg hører en fjortiss synge på den :x

Skrevet

dokkar har ****** meg rtt at sangen e litt suget...spesielt når en fjortiss synger den *tar fram øksen*....men selve jenta e ganske pen azz...TAKK for all hjelp btw :smile: :woot::woot:

Skrevet

Så det er ikke filmen det er snakk om her? :D

Sangen suger noe helt vanvittig

Children Of Bodom, Marilyn Manson POWAH ,,/___(>.<)___,,/

Skrevet

alle sanger som har noe med jahn teigen å gjøre er jo noe skikkelig møkk.... jahn teigen produserte sangen....

teigen+trance=milettermil i ultra tempo med med beats som sputnik kunne greid bedre...

Skrevet
Minner fra russetida yes indeed :)

Pokker at jeg ikke så den greia på dagbladet før... Har noen spørsmål på lager.

Spør hu selv da vel. Eposten hennes er: ckonger(a)start.no

Skrevet

sikker på at det er riktig adresse du.... :shrug::shrug:, i såfalll hvor skal jeg sende den fra???? (går ikke fra www.hotmail.com)

Skrevet
sikker på at det er riktig adresse du.... :shrug::shrug:, i såfalll hvor skal jeg sende den fra???? (går ikke fra www.hotmail.com)

Hvorfor skulle det ikke gå å sende fra Hotmail?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...